Wpis z mikrobloga

"Nie-zgoda - część1"

Jestem człowiekiem w wieku 28 lat. Pracuję jako programista w jednym z przedsiębiorstw IT. Długi czas spędzam przed komputerem. Mam jeszcze inne zainteresowania ale o nich nie chcę mówić. Moje poglądy na gospodarkę to konserwatywny liberalizm czyli to samo co głosi pewien starszy pan z wąsem w muszce który jest liderem ugrupowania które popieram. Jestem też przeciwny rozdawnictwu dla imigrantów z krajów Trzeciego Świata i z krajów świata Islamskiego bo wtedy dochodzą do wniosku że bardziej opłaca im się żerować na świadczeniach socjalnych niż na zwykłej robocie przy czyszczeniu klopów. Również nie jestem za tym by nadmiernie częstować świadczeniami też i rodaków bo to rozleniwia ich i uzależnia od państwowego żłobu. Dla mnie wszystko co popiera interwencjonizm państwowy jest lewicą także ta partia co niby jest za wartościami chrześcijańskimi a popiera rozdawnictwo dając jałmużnę dla rodzin i dzieciorobów z podatków płaconych przeze mnie i przez uczciwych ludzi. Zwłaszcza od przedsiębiorców którzy odpowiadają za rozwój tego nieszczęsnego kraju. Jestem też za dekomunizacją czyli za karaniem byłych ubeków i partyjniaków za współpracę z dawnym nieludzkim systemem. Osobiście nigdy wprost nie mówię o swoich poglądach politycznych nikomu postronnemu. Zresztą ja nie wtrącam się w czyjeś poglądy polityczne bo jestem doprawdy wolnościowcem na zasadzie "chcącemu nie dzieje się krzywda".