Wpis z mikrobloga

Może i jestem jakiś przewrażliwiony ale w moim mieście w sklepach euro rtv agd oraz media ekspert stosują pewną praktykę ktora nieco mnie irytuje.
Po pierwsze:
- gdy zakupisz jakiś duży sprzęt to odbywa się to tak że idziesz do kasy, płacisz za ów sprzęt, dopiero po zapłaceniu dostajesz asygnatę i ktoś z łaską i wielkim niezadowoleniem idzie na magazyn gdzie ten towar wydaje.
Może to bez różnicy ale wolałbym najpierw dostać sprzęt, a dopiero za niego płacić. Zapytacie „a co to za różnica?” Taka że po zapłaceniu nikomu się już nie spieszy i marnują cenny czas.

Ale jednej rzeczy nie zdzierżę- włączania telefonów. Sprzedają ci fabrycznie nowy telefon i sprawdzają czy działa, jednocześnie „rozdziewiczając” go. Ostatnio przy zakupie BARDZO drogiego telefonu w tym sklepie stwierdziłem że unboxing zrobię sobie sam i nie chcę by ktoś to dotykał. Może i jestem drażliwy ale kupujesz sprzęt za grube pieniądze i chcesz się cieszyć z jego rozpakowywania i pierwszego włączenia a tu ci jakiś doradca klienta maca łapami. To trochę jakbyś dziecku Lego, ale zanim dziecko mogłoby dostać klocki i zbudować swój upragniony pojazd to zrobiłby to jakiś pracownik i to na oczach dziecka, celem „sprawdzenia czy wszystkie klocki pasują”

#gownowpis #zakupy #telefony #przemyslenia #problemypierwszegoswiata
  • 11
Ale jednej rzeczy nie zdzierżę- włączania telefonów. Sprzedają ci fabrycznie nowy telefon i sprawdzają czy działa, jednocześnie „rozdziewiczając” go.


@Necroman: "99%" procent ludzi to nie przeszkadza a nawet cieszy, że oszczędzą czas jeżeli będzie wtopa i np. pęknięty wyświetlacz czy jakiś defekt fabryczny

jesteś po prostu w mniejszości, nic nie kosztuje powiedzieć, żeby nie otwierali bo chcesz sam to zrobić albo nagrać unboxing na youtube
@Necroman: za każdym razem gdy wydaje mi że ludzie nie mogą mieć bólu dupy o jakąś kompletnie nieistotną rzecz, to wchodzę na wykop i widzę coś takiego xD
Nie wiem ile rocznie tych telefonów kupujesz skoro wyjście do magazynu i wydanie sprzętu uznajesz za stratę czasu, ale muszą to być dziesiątki xD
Polecam zamawiać telefon z dostawą do domu jeśli serio tak bardzo ci to przeszkadza xD

@locheck: mega patologia,
@Catmmando: @poCoWamMojNumerTelefonu: To nie jest nieistotna rzecz. Coś ci powiem. Oni sprawdzają sprzęt gdy ci go już SPRZEDALI. Moj kolega z pracy kupił tak lodówkę... zepsutą lodówkę. Wyobraź sobie że czekał 3 tygodnie na NOWĄ. Jakieś protokoły zepsutego sprzętu, szanowna prośba a raczej żebranie o wydanie nowego sprzętu itd. Byli bezczeli do tego stopnia że chcieli wziąć sprzęt na gwarancję zamiast wydać nowy sprzęt.