Wpis z mikrobloga

@PoczciwyChlop: swoją drogą ostatnio słyszałem reklamę w radio jakiejś polskiej agencji zajmującej się kontrolą lotów. Po jaka cholerę kontrolerom lotów reklama w radio nie wiem, przecież oni mnie muszą pozyskiwać klientów. Tak samo jak Orlen nie musi pozyskiwać klientów za granicą, bo po prostu nie prowadzi tam działalności pod tą markąTo pieniądze w błoto, ale wykopkom - fanom F1 nie przetłumaczysz - bo obiektywizm zostawili w domu
@PoczciwyChlop: reklamy spółek jak reklamy spółek. Reklama na wtedy sens jeśli służy pozyskaniu klientów lub budowie marki. Oba te kryteria nie są w tym przypadku spełnione bo po prostu Orlen nie prowadzi tam działalności ani nie planuje wielomiliardowej ekspansji. Hajs w błoto.
@puesmanana: ale na przykład na stacjach Star mogą sprzedawać oleje Orlen Oil, płyny chłodnicze, masę chemii pod własnym logo i w ten sposób oswajac klientów z marką, a skojarzenie z zespółem F1 raczej nie przeszkodzi. Orlen to nie tylko paliwo.
@PoczciwyChlop Przecież było już wiele razy wspominane, że Orlen chce wrócić do marki "Orlen" m.in. na stacjach Star w Niemczech i Benzina w Czechach. Dlatego buduje europejską rozpoznawalność marki za pomocą F1. Na początek zapewne będzie to coś w stylu "Star by Orlen" albo "Star" i na dole logo Orlen, potem zmienią na Orlen całkowicie. Mierzą wysoką, chcą stać się liczącącym graczem na rynku europejskim, nie jako inna marka w każdym kraju