Wpis z mikrobloga

@PoczciwyChlop: #!$%@?, następny xD Oni więcej co roku wydają na reklamę i sponsoring siatkówki, Dakaru i innych pierdół, a p0laczków boli, bo dali na F1, gdzie jeździ Kubica, czyli wróg wszystkich Januszy, z racji, że czegoś mu się w życiu chciało.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 60
@PoczciwyChlop: Niemcy, Litwa, Czechy w tych krajach Orlen ma stacje. Dlaczego polski koncern nie może się promować w najlepszej serii wyścigowej? Nikt nie czepia się firm takich jak martini, rexona, shell. Śmierdzi mi to mentalnością przegrywa.
  • Odpowiedz
Zajebisty argument.


@PoczciwyChlop: No to pomyśl logicznie - 100 mln za widoczność na całym świecie to chyba tanio, nie? Jak ORLEN będzie chciał robić ekspansję na kolejne rynki to dzięki większej rozpoznawalności udziały w danym rynku będą szybciej rosły. Druga sprawa - za 100 milionów nie kupisz nawet pół biurowca w Warszawie.

Heh innowacyjny ten orlen :) otwiera stacje benzynowa w niemczech pod inna nazwa bo zle sie niemcom kojarza polskie
  • Odpowiedz
@PoczciwyChlop: no Opel też innowacyjny w #!$%@?. Tak samo Tide, Orbit i masa innych marek/produktów z innymi nazwami na różnych rynkach. Dywersyfikacja. Ogólnie dane i raporty są łatwo dostępne, przy minimum umiejętności intelektualnych można zauważyć, że to jak i samo zaangażowanie w F1 się opłaca. Ale i tak nie zrozumiesz, dlatego bardzo dobrze że żadnego biznesu i zysku marketingowego w życiu nie powąchasz. Tfu.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 17
@PoczciwyChlop: o czym ty mówisz? Reklama ma być na systemie halo, czapkach kierowców, lusterkach i na boku bolidu. Miej godność i poczytaj a później pleć głupoty.
  • Odpowiedz
@PoczciwyChlop: Sponsoring tytularny*, nie widziałeś jeszcze ani malowania, ani kombinezonów, ani pitwallu czy boksu zespołu. Nikt nie daje #!$%@?, tak jak w przypadku ROKITU, który przecież był szeroko znany w Europie przed 2019, a naklejka na bolidzie nic im nie dała. Trollulesz, EOT
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 11
@PoczciwyChlop: już widzę jak ktoś oglądający heinekena kupi go z powodu transmisji ligi mistrzów. Taka sama analogia a jest udowodnione, że większość kojarzy markę heineken z ligą mistrzów i vice versa, głupi ci ludzie, że w to inwestują :/ co nie?
  • Odpowiedz