Wpis z mikrobloga

To jakaś patologia, że państwowa spółka zajmuje się spełnianiem ambicji kierowcy F1. Jak można tak rozpieprzać kasę... do samego Kubicy nic nie mam, ale cała sytuacja jest żenująca. PiS się bawi.
#kubica #f1
  • 30
  • Odpowiedz
Nie kumam jeszcze jednego. Dlaczego wokół Kubicy jest taki dziwny fanbase? Nie wiem, wokół piłki, kosza czy tenisa jest normalnie, a tutaj jakieś pomieszanie z poplątaniem. Specyficzny krąg tworzycie.

Poza tym proponuję wyrazić własne zdanie, jeśli zgadzacie się z tym, że to ok, że państwowa spółka wykłada ciężkie miliony na sponsorowanie zawodnika F1, który w zeszłym sezonie z tego co widziałem zajmował głównie ostatnie miejsca.
  • Odpowiedz
Poza tym proponuję wyrazić własne zdanie, jeśli zgadzacie się z tym, że to ok, że państwowa spółka wykłada ciężkie miliony na sponsorowanie zawodnika F1, który w zeszłym sezonie z tego co widziałem zajmował głównie ostatnie miejsca.


@rorf46: Tylko, że ta państwowa spółka ma to wszystko wyliczone i im się te zainwestowane pieniądze zwróciły. Może nie dosłownie, ale marketingowo na pewno. Taki jest biznes, inwestujesz w coś jako reklamę własnego produktu.
  • Odpowiedz
@rorf46: b8 ? Państwo ma chyba tylko 27% udziałów więc nie jest to firma państwowa. Po za tym co w tym dziwnego ,że inwestują w sport ? Tak robi dużo firm. W Brazylii nikt nie miał problemu ,że państwowa firma Petrobras sponsorowała za grube miliony przez lata GP Brazylii F1 oraz sponsorowała brazylijskiego kierowcę Felipe Massę w Williamsie w F1. W Malezji nikt nie miał problemu ,że państwowa firma Petronas
  • Odpowiedz
@milosz1204: 27% w przypadku rozdrobnienia akcjonariatu Orlenu to pakiet kontrolny (edit).
@bvszky: Te liczby niczego nie dowodzą. Zasięg 8mln w mediach społecznościowych to bardzo słaby efekt - na dodatek w większości jest to napompowane przez polskich kibiców, którzy czy chcą czy nie chcę korzystają z usług i produktów Orlenu. Pytanie brzmi czy wpompowane w sponsoring pieniądze przyniosły wymierne korzyści w zainteresowaniu ofertą Orlenu na zachodzie, a nie w
  • Odpowiedz
@Kreation: @rorf46: ale wiecie, że Orlen ma i tak złożony budżet marketingowy na rok, który by tak czy siak wydali tylko np. na mniejsze akcje marketingowe. A tu już ból dupy wielmożnych podatników odprowadzających swoje śmieszne 200zl miesięcznie. Ludzie się opamiętajcie, to jest standardowy zabieg, tak działa biznes i nie, nie ujrzelibyscie ani grosza z tej kasy nawet jakby Orlen nie zasponsorował kubiki
  • Odpowiedz