Wpis z mikrobloga

Dzień dobry,
Budżet 20-30k, najchętniej gaz, używany, nie żadne kombi itp, codzienna trasa do pracy 7 km i 4 razy w miesiacu trasa około 250km. Ekonomiczny. Na samochodach mam zerowe pojęcie ale mając takie informacje jak wyżej co byście polecili? #motoryzacja #auto#auto #samochody
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@neo_1995 Filtry gazu raz na kilka lat? To ile Ty jeździsz rocznie? 4k? Czy po prostu masz w dupie prawidłową eksploatację bo gaz jest od oszczędzania?
Jakie elementy? Wtryski, reduktor, kilka trójników od węży z płynem chłodniczym. Dodatkowe elementy czyli dodatkowe rzeczy, które czasem się psują.
  • Odpowiedz
@neo_1995 Nom, musisz. W związku z czym zużywa się dwa razy więcej elementów. Ale ok, nie będę Ci burzył światopoglądu, nie ma dodatkowych kosztów. :D tankować paliwo i jeździć
  • Odpowiedz
@tomaszq Dobre wtryski zrobią spokojnie 100 czy 150 tys. Reduktor tak samo. Po za tym reduktor się regeneruje. Sam to ostatnio robiłem. Koszt 70 zł. Koszt fikterka 20zl raz na rok wymiana prosta można to zrobić samemu. Do tego raz w roku regulacja za 50-100 zł jak się mapy rozjadą. Wszystko w temacie. Teraz sobie policz oszczędności. Ja jeżdżę dużo, instalacja kosztowała 2300 i zwróciła się w 2.5 miesiąca. Litr benzyny
  • Odpowiedz
@wypokowytrol Czyli te 70 za reduktor, filtry 20, strojenie 50-100 to nie są koszty? Nie muszę nic liczyć, gdybyś umial czytać zauwazylbys wyżej że sam jeżdżę na gazie bo mi się to kalkuluje. Ale jak już wyżej sam wspomniałeś jakieś dodatkowe koszty jednak są.
  • Odpowiedz
@tomaszq Jasne masz rację ale te koszty się zwracają przez oszczędności związane z jazda na lpg... Gdybym nie umiał czytać to bym Ci nie odpisał. Nie obraz się ale Twoja wypowiedź jest troszkę bez sensu. Myślę, ze cala dyskusja jest bez większego sensu. Nikt nie wspomniał o tym, że Mirek ma do pracy 7km. Silnik może nawet nie przejść na lpg bo nie zdąży się nagrzac. Ta instalacja w jego przypadku
  • Odpowiedz
@wypokowytrol Zwracają się, nigdzie tego nie neguję, zwłaszcza że sam na LPG śmigam i widzę ile na tym oszczędzam. Natomiast istnieją, a kolega wyżej twierdzi że żadne dodatkowe koszty nie istnieją.
Nigdzie też nie pisałem o opłacalności LPG w przypadku OPa, przy tym 1000km trasy miesięcznie już bym się zastanawiał nad LPG, ale to jest kwestia obliczenia i personalnych preferencji.

Co mam rozwijać? Skoro sam napisałeś już, że reduktor się zuzywa,
  • Odpowiedz
@mam__pytanie: za 30 tys laguna III GT to za mały budżet. Za 30 kupisz dobry egzemplarz ale od razu musisz dołożyć 3 tys na LPG. 2 tys na pakiet startowy i rozrząd. No i jeszcze jakieś oponki jeżeli potrzeba to kolejne 1,5 tys. Mam LIII GT. Gdybys miał pytania odnośnie tego auta to pytaj.
  • Odpowiedz
@neo_1995: Na kilka lat?! (°° XD
Ja robie co rok lub 10k km, i stwierdzam, że mega koszty to nie są, faktem jest, że dokładamy rzeczy do samochodu, które potencjalnie mogą się zepsuć, ale jedno wiem na pewno, bo też byłem przeciwny LPG... Na instalacji gazowej się nie oszczędza, wybiera się rozsądnie, i potem żadnych kłopotów z jej eksploatacją nie
  • Odpowiedz
@greg9295943: > za 30 tys laguna III GT to za mały budżet. Za 30 kupisz dobry egzemplarz ale od razu musisz dołożyć 3 tys na LPG. 2 tys na pakiet startowy i rozrząd. No i jeszcze jakieś oponki jeżeli potrzeba to kolejne 1,5 tys. Mam LIII GT. Gdybys miał pytania odnośnie tego auta to pytaj.

Sprzedawałem kilka miesięcy niebieską kombi GT, LPG założone jeszcze na gwarancji kilka miesięcy, przebieg na gazie 30 tys, całkowity 230 tys, rozrzad zrobiony na fakturę, 1 komplet opon był.

Temat ceny powyżej 30 tys właściwie nie istniał. Wystawiałem za 34, 32 itp, ale ludzie wpadali się tylko
  • Odpowiedz