Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#emigracja #niemcy #pracbaza #podkarpacie #rzeszow

Mam już dość pracy u janusza. Właściwie sama praca jest spoko ale atmosfera to tragedia. Po prawie czterech latach nadal zarabiam minimalną (~1050€) z czego bez żadnych wydatków poza mieszkaniem i środkami do życia, odkładam około 350€ miesięcznie. Mam ochotę wrócić do rodzinnego domu (podkarpackie) ale nie wiem jak sobie poradzę. Jest to moja pierwsza stała praca zaraz po szkole więc nie mam żadnego pojęcia o życiu (23lvl). Nawet nie wiem czym mógłbym się zajmować. Z wykształcenia jestem technik informatyk (teraz wybrałbym mechatronika), głównie webdeweloper. Mam wszechstronne zainteresowania techniczne co jest zapewne problemem bo zamiast skupić się na jednym, to zajmuję się wieloma rzeczami. W obecnej firmie (ogólnobudowlana) robię głównie za elektryka. Czy warto? Ciężko znaleźć pracę? Czy po prostu liczyć przyjechać i coś się znajdzie?

Liczę na jakieś miłe słówka bo brakuje mi pewności siebie ( ͡° ʖ̯ ͡°) Plan na przyszły rok.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: [Wyjazdy dla młodzieży](https://st.pl/$xvynkdla)
  • 21
  • Odpowiedz
#podkarpacie #rzeszow

Mam już dość pracy u janusza. Właściwie sama praca jest spoko ale atmosfera to tragedia. Po prawie czterech latach nadal zarabiam minimalną (~1050€) z czego bez żadnych wydatków poza mieszkaniem i środkami do życia, odkładam około 350€ miesięcznie


@AnonimoweMirkoWyznania: Co Ty #!$%@? masz w ogole na mysli? Ja pozbierasz do kupy swoje przemyslenia to chce pogadac.
  • Odpowiedz