Wpis z mikrobloga

Jesteśmy świadkami interesującego trendu w Europie. Pod płaszczykiem ekologii są robione miliardowe biznesy, które nie mają żadnego uzasadnienia ekonomicznego, ani proekologicznego. Każdy, kto ośmieli się to skrytykować, będzie uznany za nawiedzonego truciciela, a ostatecznie to my za ten obłęd musimy płacić. Ktoś powinien zacząć się temu przyglądać, bo w normalnej rzeczywistości ludzie decydujący o takich zakupach lądowaliby w więzieniach z zarzutami o niegospodarność majątkiem publicznym.

#ekologia #ekonomia #transport #bekaztransa #pieniadze

https://40ton.net/elektryczne-wozy-strazackie-od-2020-roku-w-remizach-koszty-zakupu-beda-abstrakcyjne/?fbclid=IwAR2Y7MhKTsVT0BXE2S8RnziCqYCsH3XkYQIrhYmbRG6ljOMrd5aRzFpb92I
JudzinStouner - Jesteśmy świadkami interesującego trendu w Europie. Pod płaszczykiem ...

źródło: comment_4geCaxj88ZO7FDVXxmRjc9COQs58YYPD.jpg

Pobierz
  • 9
o sory nie wyjedziemy bo nie mamy prądu xd.


@Mintaa: To ma działać jak lokomotywa spalinowo-elektryczna ;)

Silnik spalinowy będzie zaś generatorem prądu, uruchamianym automatycznie, gdy tylko baterie pojazdu zaczną się wyczerpywać.
@JudzinStouner:

Zbliżanie się do ognia w ciężarówce zasilanej bateriami dla wielu osób może brzmieć przerażająco. Baterie litowo-jonowe znane są ze skłonności do wybuchania, a ewentualne akcje gaśnicze są wyjątkowo trudne i wymagają specjalistycznej wiedzy.


Jeżeli zbliżanie się pojazdu z baterią do ognia brzmi przerażająco to co można powiedzieć o pojeździe wypełnionym cieczą ulegającą samozapłonowi pod wpływem temperatury (ʘʘ)

Przede wszystkim charakterystyka pracy silnika elektrycznego jest zupełnie inna
Przede wszystkim charakterystyka pracy silnika elektrycznego jest zupełnie inna co może się przekładać na szybszy dojazd na miejsce akcji, co z kolei może się przekładać na ograniczenie strat materialnych, szybszą akcję ratowniczą z wykorzystaniem mniejszych środków, a może i nawet ratowanie zdrowia lub życia osób zagrożonych.


@Bolszoj: ale żeś się teraz zdobył na fikołka xDDD
Dla wozów strażackich ograniczeniem nie jest brak niutonometrów, a gęsty ruch uliczny. Nic więcej. Tego idiotycznego
@JudzinStouner: Każde pokonywane skrzyżowanie wiąże się z koniecznością dynamicznego hamowania i rozpędzania się. Różnica nie będzie duża, może minuta, może nie, zależnie od trasy. Natomiast jakie znaczenie ma ta minuta na zastaną sytuację, gdy pali się np. skład materiałów to już pozostawiam twojej wyobraźni.