Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
TLDR: Wywód o #depresja #dziewczyna #corobic

Hej, mam wrażenie, że wpadłem w depresję. Nie jestem pewny, bo nigdy nie było tak źle przez tak długo. Odwlekałem od siebie tę myśl, bo przecież zawsze byłem duszą towarzystwa, naczelnym śmieszkiem w ekipie, a tymczasem od kilku lat coś się zaczęło zmieniać, a generalnie zawsze było ok. Od początku listopada, od przyjazdu do domu na Wszstkich Świętych nieustannie jestem przygnębiony i smutny, mam ciśnienie na płacz, chociaż staram się nie płakać. Jednocześnie studiuję dziennie i pracuję na pół etatu na dosyć odpowiedzialnym stanowisku, co przekłada się na stres w pracy. Nie raz klienci dzwonią podczas zajęć, muszę wychodzić odbierać, załatwiać sprawy, niektórzy prowadzący przywykli. Wiąże się to z tym, że w mojej głowie w pracy jestem cały czas i kładąc się spać myślę, czy wszystko załatwiłem. Do tego tata od roku chory na raka, z nim mama, po której widać, że jest ciężko z tym wszystkim. O ile przez wakacje było w porządku z pracą na cały etat, tak teraz jazda z uczelni do pracy, czasem dwa razy dziennie, powroty o 19:00 na mieszkanie, przestałem dawać radę to godzić. Czuję się zmęczony życiem, nie mam na nic ochoty wracając wieczorem, a jak przychodzi weekend mam ochotę nie wychodzić z łóżka. Doszło do tego, że śmiechem reaguję jedynie na stres.