Wpis z mikrobloga

@tomosano: btw. to są tacy wolnościowcy i przedsiębiorcy, że ich hajs bierze się głównie z pieniędzy z subwencji (np. bekowicz), albo z diet poselskich/europoselskich (np. bekowicz i kuc)
  • Odpowiedz
@tomosano: zważywszy na widoczny za oknem cmentarz, być może ten wpis ma w sobie więcej głębi niż się wydaje?

Ach zaraz, to Konrad Bekowicz, on tak pisze na poważnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@tomosano:
Z tym niepatrzeniem na znaki ostro pojechał xD
Ja bym jednak się upierał, że dobrze czasem spojrzeć na jakiś znak. Na przykład czasem na rondach pierwszeństwo maja wjezdzajacy ( rzadko, ale jednak). Jak ten geniusz zamierza się o tym dowiedziec sie bez znaku? Albo drogi z naszkicowanym pierwszenstwem?
  • Odpowiedz
@tomosano: Jeśli chodzi o modelowe podejście to w sumie ma rację - dużo lepiej sprawdziłyby się znaki z sugerowaną prędkością niż stawianie wszędzie zakazów (poza miastem - w miastach gdzie o pieszego łatwiej 50/60 km/h jest ok, z wyłączeniem przelotówek), przy jednocześnym bardziej rygorystycznym podejściu do agresywnej jazdy. Problem że jak to kuc z argumentowaniem i sztuką "oratorską" ma problemy - ale to już szkoła krula, oni tego nie ogarniają.
  • Odpowiedz
@tomosano: Zakaz jazdy po pijaku to kretynizm. Ocena możliwości prowadzenia pojazdu powinna być uzależniona od indywidualnej tolerancji alkoholu, samopoczucia, umiejętności kierowcy i warunków na drodze. Każdy powinien mieć prawo spowodować wypadek, a nawet w nim zginąć i dopiero wtedy powinien być karany (jeśli przeżyje).
  • Odpowiedz
  • 3
@tomosano no i racja, nie uwzględnił jeszcze samochodu, bo 130 km/h w sportowej furze za pół miliona (np. nissan GTR) jest bezpieczniejsze niż 70 w 20 letnim zardzewiałym oplu
  • Odpowiedz
@tomosano: to, że on jest debilem, to już udowodnił wielokrotnie. ale jakimi debilami są ludzie, którzy go jeszcze popierają, mimo niezliczonych kompromitacji?
  • Odpowiedz
@tomosano: wiadomo, szuryzm, ale trochę (nie wiem czy świadomie) zwrócił uwagę na pewien fakt - możliwa i sensowna prędkość nie zależy tylko od warunków i możliwości kierowcy, ale i od stanu i możliwości samochodu - bo obecnie to równanie w dół, tzn do najgorszego dopuszczonego na nasze drogi samochodu.

Wiadomo, niepraktyczne jest stawiać milion znaków dla każdego auta itd, ale w przypadku samochodów autonomicznych może mieć sens kilka różnych ograniczeń
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Z tym niepatrzeniem na znaki ostro pojechał xD

Ja bym jednak się upierał, że dobrze czasem spojrzeć na jakiś znak. Na przykład czasem na rondach pierwszeństwo maja wjezdzajacy ( rzadko, ale jednak). Jak ten geniusz zamierza się o tym dowiedziec sie bez znaku? Albo drogi z naszkicowanym pierwszenstwem?

@giocarte: Przecież pisał o ograniczeniu prędkości, a nie o likwidowaniu wszystkich znaków.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
to, że on jest debilem, to już udowodnił wielokrotnie. ale jakimi debilami są ludzie, którzy go jeszcze popierają, mimo niezliczonych kompromitacji?

@advert: A jakimi debilami są ludzie, którzy nie rozumieją, jak znaki nakazujące maksymalną prędkość mogą powodować wypadki?
  • Odpowiedz