Aktywne Wpisy

pciem +287
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.

KapitanTorpedal +62

Korwina popierałem w wieku 16 lat, ale w swoich pierwszych wyborach głosowałem już na Nowoczesną do Sejmu i PO do Senatu. Na moją zmianę wpłynęły dwie rzeczy.
1) Tak jak pisałem z @eoneon:
2) Wypowiedzi JKM o uchodźcach. Temat przyjmowania uchodźców można oczywiście obronić i podać sensowne argumenty, ale pan Janusz przyłączał się do populistycznej narracji, która głosiła mniej więcej, że Niemcy stały się już kalifatem itp. Akurat złożyło się, że do Niemiec często jeździłem i po prostu widziałem, że nie jest to prawdą (jeszcze raz podkreślam, można krytykować Merkel za to co robiła, ale wieszczenie apokalipsy i rychłego upadku Niemiec jest po prostu próbą zbicia politycznego kapitału, ale to już innytemat )
A co było u Was bodźcem do zmiany poglądów drogie mirki? Proszę o zachowanie kultury wypowiedzi i nie obrażanie #4konserwy. Zależy mi na tym, żeby któryś z fanów #konfederacja nauczył się na naszym doświadczeniu (mówię to zupełnie poważnie, sam pamiętam w jakie szkodliwe brednie kiedyś wierzyłem)
#polityka #neuropa może #glupiewykopowezabawy ?
źródło: comment_gkbdUBvwj5TzzlniQrlCgLXCJZp8SO5t.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora