Wpis z mikrobloga

@duxet: podejrzewam, że jest to związane z poprzednia reklamacją, gdzie nie został mi zwiększony pakiet danych "za staż" :D

jest tutaj ktoś z tej fantastycznej sieci kogo można by zawołać? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@duxet: NIe, nie tylko Ty. Jak dzisiaj zobaczyłem fakturę, to mnie lekko nerw szarpnął. Wystawili mi ponownie fakturę za okres, za który już zapłaciłem i oczywiście za bieżący abonament. Zamiast 120, to mi 240 naliczyli. To nie pierwszy numer z ich strony. Od września się z nimi bujam, ale na szczęście mam ABO na czas nieokreślony. Zastanawiam się nad zakończeniem współpracy zanim wszystkie numery się do nich przeniosą.
@duxet: pewnie firma trzecia która obsługuje billing nie dostała informacji o tym że jakieś opłaty mają zostać wyzerowane, proces fakturowania poszedł, policzyło jak było i tyle. To nie jest tak że pani Bożenka każdego klienta wystawia osobno i weryfikuje czy wszystko jest ok :P
@Soho: Zdaję sobie sprawę, że to nie błąd ludzki tylko błąd "systemu". Dostałem informację ze sprawdzonego źródła, że został on wdrożony przez inżynierów z Indii... także teraz już wszystko jasne, nie mam więcej pytań ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@duxet: masz rację, nie powinno być takiej opłaty. Wyślij reklamację, np. przez ten formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie. Następnie podaj mi tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #12345), a przyśpieszę cały proces rozpatrywania. Pamiętaj tylko, żeby w zgłoszeniu podać swoje dane do identyfikacji.
@Specjalista_Plus: Odpowiedź dostałem, tylko jest lekko nieaktualna i nie uwzględnia tego, że od 1 grudnia moja przygoda z siecią Plus dobiegnie końca ze względu na przeniesienie numeru do innej sieci :D

Stosowną korektę otrzyma Pan w możliwie najkrótszym terminie, a kwota z niej wynikająca zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności.


Wysłałem kolejne zgłoszenie #1146989. Może tym razem rozwiązanie będzie bardziej trafione ( ͡° ͜ʖ ͡°)