Wpis z mikrobloga

I cyk
Ból dupy Januszy omijających korek na Klecinskiej aktywowany. Jest plan że w dzień gdy stanie blokada wyjazdu wyjdę wcześniej z pracy, pożyczę fotel wędkarski i o 15 siądę przy nowozamkniętym wyjeździe z wielkim bananem na mordzie, niespiesznie popijając kawusię z termosa i kłaniając się przejeżdżającym kierowcom ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,zmiany-przy-gadowiance-miasto-zamyka-jeden-wjazd-ze-wzgledu-na-bezpieczenstwo,wia5-3266-52168.html

#wroclaw
  • 18
@shinX no w końcu... Zastanawiałem się ile czasu zajmie im podjęcie takiej decyzji.
Jeżdżę tamtędy często i widok januszy/zawodowych kierowców śmigających tuż obok pieszych byle szybciej wku...a, o bezpieczeństwie nie wspominając.

Przyniosę popcorn.
@shinX: Jeżdżę tamtędy od 8 lat. Zauważyłem, że z tej opcji ominięcie korka korzystają też busy odwożące niepełnosprawne dzieci ze szkół. Jak na mnie trafia, to wpuszczam bezwarunkowo. Te dzieci wracają do domu czasem i 2 godziny. Zwykle jestem w tym miejscu koło 17. Ten kawałek korka to jakieś 10-15 min. Niby niewiele, ale zawsze coś. I teraz przez tych, co nie mogli jechać jak cywilizowany ludzie, będą dzieciaki wracać jeszcze
@Compre jeżdżę tędy codziennie i widziałem dziesiątki razy jak Seba/Janusz cisnęli ile fabryka dała i kilka przecierek z rowerzystami było, a sytuacji gdzie rowerzysta czy pieszy byli zmuszeni #!$%@?ć czym prędzej na bok nie zliczę. Więc sądzę że to bardzo dobry pomysł, do tego wiem że rada osiedla Muchobór Mały za tym lobbowała. Więc to nie tak że urzedas się #!$%@?ł, tam serio jest patologia.