Wpis z mikrobloga

To już by ci robiło różnice jak byś szedł do naprawdę wypasionej firmy, a bez doświadczenia nikt cię do takiej nie weźmie. Chociaż wszystko się może zdarzyć. Ogólnie to trzeba mieć trochę szczęścia lub znajomości żeby gdzieś dobrze trafić. Powodzenia
@gowniany_psychol: Nie ma różnicy gdzie zrobisz, w Vulcanie czy gdziekolwiek indziej, jest OPITO approved i tyle. Złap jakąkolwiek robotę, a potem przeskakuj na OS, AB, DPO itd. Nikt za Ciebie nie znajdzie pracy, jak poswiecisz temu duzo czasu i bedziesz szukal lepiej niz inni to dasz rade, nikt Ci tej pracy na tacy nie poda. Czytaj duzo, ostro szukaj WSZEDZIE, dzwon itd., a przede wszystkim zacznij od kursow.
@Adolf_Dolas: polecam zrobic itso i boatmana w aberdeen zeby wbic sie na errv. Zrobic pare rejsow, wskoczyc za ofa, zrobic przynajmniej pol roku sea servicu za ofa, potem dp basic i w swiat. Nie ma za co.

J/W, jak ktos ci pieprzy takie glupoty, ze lepiej zrobic bosiet za granica niz w Vulcanie to niech poda jakikolwiek argument. Believe me, nie na roznicy, opito to opito.

Btw. Niedlugo (kwestia, mysle, paru
@Adolf_Dolas: to bedzie idealny czas, bo wiosna to bardzo duze rotacje na errv i zaczyna sie sezon :)

Jak nie bedzie jeszcze w Vulcanie to bedziesz musial smigac do aberdeen. Ostatnio sierpien/ wrzesien wyslalem stad paru chlopakow i wszyscy pracuja.
@bartek555: ech, najgorzej. To już raczej dużo kasy i czasu, żeby sobie robić itso hobbystycznie tylko po to, żeby iść potem na właściwy kurs. Ten kurs GWO widziałem, ale on z kolei dość elementarny się wydaje - 24 godziny nauki jeżeli od zera.
@wonsz_smieszek: paczales na pewno enhanced? Rurki guedela, tlen, kolnierze itp to juz raczej wyzsza szkola jazdy. W ama dochodzi do tego troche dragow, wklucia dozylne, podskorne, domiesniowe i pare innych pobocznych spraw.

Jak bedzie juz akredytacja na ama to sie odezwe, cos pomyslimy ;)
Rurki guedela, tlen, kolnierze itp to juz raczej wyzsza szkola jazdy


@bartek555: tego uczą w ramach KPP, więc za kilka stów można wszędzie zrobić :)

A ama właśnie jest dlatego ciekawsze, że zawiera elementy, których na kursach "lądowych" nie ma, bo nie są potrzebne - ZRM dojedzie i zrobi.
@wonsz_smieszek: no fakt, kpp pokrywa te tematy. Nie ludz sie, ze na ama bedzie tyle praktyki, ze nauczysz sie wkluwac z zamknietymi oczami, ale kilka wkluc daje z grubsza pojecie jak to robic.

Sa tez omawiane i cwiczone kroplowki.

Dziwi mnie, ze nie ma szycia, tak samo jak na errv nie ma sprzetu do szycia, ani nawet „zszywaczy”.
Dziwi mnie, ze nie ma szycia, tak samo jak na errv nie ma sprzetu do szycia, ani nawet „zszywaczy”.


@bartek555: a to faktycznie dziwne, wydawałoby się, że jedna z tych rzeczy, która może się przydać. Na Medical Care z STCW chyba za to jest.
@bartek555: to absolutnie nic pilnego dla mnie, a i nie wiadomo czy da się zrobić, więc spokojnie sobie poczekam.

Miałem nadzieję, że coś z STCW da się PL zrobić, no ale właśnie wszyscy mówią o tym poziomie kiepskim. Czyli dostanę papierek, którego nie porzebuję, a nie dostanę umiejętności, których bym chciał :)
@bartek555 ooo dzięki za info że w Polsce robią już bosiet i huet opito, przyda się do odnowienia certyfikatów. Orientujesz się może czy jest obecnie zapotrzebowanie na techników linowych irata L3 na offshore?