Pisałem wcześniej jak wygląda gra jak się patrzy na wizje i mapę. To teraz miałem grę gdzie zobaczyłem jak ja musiałem wyglądać kiedyś. Wszyscy biegali po mapie jak kurczaki bez głowy XD. Jakby zwiedzali summoners rift po raz pierwszy. Gierka szła dobrze w pierwszej połowie, choć na linii było jako-tako. Ezreal i Yuumi grali bardzo zachowawczo, a Jinx bardzo nie wiedziała co robić i kiedy, choć mechanicznie była ok.
W Mobalytics pokazuje się czy postać jest silna czy słaba w early/mid/late (kolory zielony/pomarańczowy/czerwony). Dzięki temu wiem, że np. na początku warto zrobić invade do enemy jungle lub trzymać się swojej.
Zmieniłem ostatnio aplikację na Porofessor (była polecana, bo podobno w Mobalytics jest dużo błędów w danych; sam widzę, że są lepsze np. runy, według mnie prawdziwsze counterpicki). Ale nie widzę tam informacji o sile w
#rolnikszukazony Jestem bezkompromisowym samcem. Lubię życie na łonie natury i jestem myśliwym. Odezwij się szybko. Na nr 997 lub 112 nie odpisuję! Tylko poważne propozycje!
Jaki telewizor LED do Series X(budżet jakoś do 6k)? Celuje w 55 cali, bo 65 to za duża kobyła przy odległości kanapy od tv u mnie. OLEDy niestety odpadają, bo TV będzie też mi służył za monitor do pracy a wlenie w niego paskiem windowsa i przegladarki po 8-10h szybko wypali się niestety - gdyby nie to to bym brał lg c1.
Mam nadzieję że w tej generacji będzie kontynuowane robienie gier docelowo z 30 klatkami z rozdzielczością 4k i rt. 60 FPS w większości gier to zbędny bajer i przydatny wyłącznie w grach multi. Sony przy killzonie shadowfall poszło w 30 klatek w kampanii i 60 FPS interpolowane w multi. Takie podejście jest najlepsze dla gier. Wg mnie 60 klatek sprawdza się wyłącznie w grach wyścigowych. Najlepiej jak twórcy będą dawali wybór 30
Mirki po kupnie ps-a ograłem cyberpunka, rdr2, tlous2, wiedźmina 3, uncharted 4. Poratujcie jakimś fajnym tytułem z dobrą grafiką żeby oczy nie bolały.
Raz jej spytałem