Aktywne Wpisy
Minieri +797
ImNewHere +44
#ukraina #wojna #rosja
Niestety dlatego NATO czy UE jest w kwestii decyzji niezdolne do niczego. Nigdy nie będzie zgody każdego członka na jakieś działania.
A mamy szansę bić się na ziemiach Ukrainy tak jak kiedyś walczono na naszych, głównie siłą żywą Ukrainy.
A za rok, może już być za późno i będziemy w czarnej dupie przygotowując nasz kraj do wojny..
Niestety dlatego NATO czy UE jest w kwestii decyzji niezdolne do niczego. Nigdy nie będzie zgody każdego członka na jakieś działania.
A mamy szansę bić się na ziemiach Ukrainy tak jak kiedyś walczono na naszych, głównie siłą żywą Ukrainy.
A za rok, może już być za późno i będziemy w czarnej dupie przygotowując nasz kraj do wojny..
Dobrej gry, a nie gloryfikowanego fetch quest simulator
Jak nie lubisz mojej gierki, to sie nie znasz
Rozumiem, że jak wychodzi jakiś FPS to płaczesz i narzekasz jaka to #!$%@? gra, bo oczekiwałeś RPG?
Tu nie chodzi o lubienie czy nie tylko o rozumienie czym jest gra w pierwszej kolejności, czym ani ty ani Sterling się nie wykazujecie.
@Oak_: Jest zbiorowiskiem najgorszych rzeczy z różnych gier. Wszyscy gardzą nudnymi sidequestami, w ktorych trzeba doniesc item z punktu A do B. Mechanizm obciążenia postaci to kolejna rzecz, której raczej nikt nie przyjmuje z otwartymi ramionami.
https://www.youtube.com/watch?v=JMY9Umr6CqY
I to ma być niby takie złe? Szybka i krótka animacja, która nie przerywa innych akcji jak chodzenie? To jest dalekie od poziomu RDR. Działa to tak samo jak MGSV. W trakcie otwierania ekwipunku gra dalej normalnie działa, tyle że w zwolnionym tempie, co dobrze widać na gameplayach. Jedynym przerywającym rozgrywkę ekwipunkiem jest ten na początku każdego zlecenia i jest to ten sam