Wpis z mikrobloga

@SVCXZ jeśli masz kłopoty z internetem to:
- sprawdź, czy łączysz się z siecią automatycznie,
- czy masz jeszcze dostępny pakiet internetu w pełnej prędkości,
- kłopot występuje niezależnie od lokalizacji.
Jeśli mimo to jakość sygnału nie poprawi się, skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu w aplikacji Play24. Nasi konsultanci postarają się znaleźć rozwiązanie.
@marcin100895: Screenshot nie jest z "aktualnego stanu" na pasku powiadomień, jest oczywiście z wifi. Screenshoty robiłem z historii aplikacji.

@play_polska: - łączę się automatycznie, jest LTE,
- mam 19GB jeszcze
- kłopot występuje tylko w wybranych lokalizacjach - i tu jest właśnie haczyk, bo dostałem tego smsa właśnie w tym miejscu, gdzie internet był tragiczny ( ͡° ͜ʖ ͡°) jak wróciłem do domu to łapie 40/30mbps