Wpis z mikrobloga

@Krailowskyy Przy lakierowaniu może być tak, że trzeba dużo poprawiać, spawać, szpachlowac albo po prostu szlif podkład lakier w skrócie. Dodatkowo pytanie czy malujesz na ten sam kolor czy zmieniasz, jeżeli zmieniasz to jak dokładnie chcesz to robić. Wszystkie zmiany które chcesz robić to pytanie czy szukasz części na rynku czy chcesz produkować? Jak kupujesz to w jakim stanie, jaka dostępność, ile.przerobek chcesz. Jakie są ceny takich części? Serio, możesz całość zamknąć
@tomaszq: całe auto byłoby w nawet ok stanie, lakier na ten sam kolor, nic nie spawać. Części z rynku w dobrym stanie, jedynie fotele i kierownica nowe( do kilku stów starczy, max 1k). A audio do 3k. Warsztat w Bydgoszczy
@Krailowskyy Malowanie musisz liczyć koło 5-6k myślę, przy czym to że Tobie się wydaje że jest ok nie oznacza że jest, pod lakierem może się dziać. Części to już ceny sam musisz sprawdzić, ale przy dokladkach itd dochodzi pewnie malowanie, też licz 400-600 od elementu. Jeżeli wszystko pójdzie okej to to co mówisz w 20k może się zamknąć.
@Krailowskyy: Przy przywracaniu blasku starym paździochom tak to wygląda, można zrobić taniej i jako tako za kilka tysięcy, a można się rozpędzić z odbudową na lepszych fantach i zatrzymać na cenie nowego samochodu z salonu. Ogranicza cię tylko grubość portfela.
@Krailowskyy Jeśli kupiłeś gruza i chcesz go sprzedać z zyskiem nie mając o tym pojęcia - będzie bardzo ciężko. Kupiłeś dobry egzemplarz i chcesz zarobić? Wystaw jak jest. Bez wiedzy nie da się zarobić...
@Samulem: @Krailowskyy: albo nawet lade 2107 (tyl naped, ten sam klimat, a wykonanie mimo powszechnych opini duzo lepsze od fiata czy poldoneza)... Polonez to zmora i benzynozjadacz, plus awaryjnosc i kiepskie wykonanie. Szkoda kasy mirku, jak sie chcesz bawic w Borewicza to inna furmana bo bedziesz zalowal mocno :p