Aktywne Wpisy

maciss +415

serniczekwiedensky +233
Jesteście tak odklejeni na punkcie polskich kobiet, że tworzycie sobie własne uniwersum w tych waszych małych główkach, co tylko bardziej spycha was na margines społeczeństwa jako odklejeńców.





Mamy dla Was nowy wpis na naszym blogu! ( ͡º ͜ʖ͡º) Grono naszych autorów poszerza się o Nikolai Wuttke ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Krótkie bio Nikolai:
Nikolai Wuttke jest dyrektorem technicznym w Abelton - firmie, która zajmuje się oprogramowaniem muzycznym, znajdującej się w Berlinie. W swoim wolnym czassie lubi tworzyć metalowe covery soundtracków gier komputerowych, grać w zespole muzycznym, kolekcjonować komputery z ery DOS-u oraz przeglądać 16-bitowy kod assemblera.
Zajawka wpisu:
Jednym z potężniejszych wykorzystań std::variant niewątpliwie jest implementacja Maszyny Stanowej. Jakiś czas temu przygotowałem prosty przykład tego wzorca. Dzisiaj jednak mamy coś większego. W dzisiejszym wpisie przygotowanym przez Nikolai Wuttke zobaczycie, jak wykorzystać std::variant przy budowie gry kosmicznej! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
https://cpp-polska.pl/post/maszyna-stanow-oparta-o-stdvariant-na-przykladzie-gry (。◕‿‿◕。)
Miłej lektury wszystkim! ʕ•ᴥ•ʔ
źródło: comment_FU9gnvgdOsbPK4S4Aov4pkNHhmHKI4QN.jpg
Pobierz