Wpis z mikrobloga

@wxx71 Tzn tym razem to akurat strzelam, że moja wina, w weekend się bawiłem trochę i podejrzewam, że mogłem nie dokręcić korka do samego końca i dlatego wyszło jak wyszło.
Post miał bardziej charakter humorystyczny patrząc po ilości narzekań na chłodzenie na forach xD
U mnie odkąd wymieniłem termostat problemów żadnych nie było, poza tym że #!$%@? kołnierz korka spustowego chłodnicy co też jest moja wina tylko.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 13
@tomaszq: BMW ma najczęściej problemy z układem chłodzenia przez Januszy którzy nie mają pojęcia o tym jak to w ogóle działa. Jeden mi raz wciskał jak odpowietrzyć system. Napisał mi że na chłodnicy okręcić korek spustowy i lać wodę aż zlecą bąbelki powietrza. Najlepsze jest to że ja zostałem zjechany a to był jakiś admin. Taka polska scena.
@wxx71 No ja teraz w BMW patentów też nie spotkałem.jeszcze, ale z drugiej strony nie wszystko jeszcze rozbierałem. Ale w poprzednim aucie się ładnie czasem nabluznilem, bo czasem sporo czasu zajmowało wymyślenie w ogóle po co dany patent był zastosowany.
@tomaszq nic nie mów, w moim gruzie na przestrzeni jednego roku miałem 3 awarie ukladu chlodzenia. W zime zbiorniczek, w lato jakis króciec z tyłu, tydzień temu chłodnica. Mechanik mój gada że to dlatego że podobno betki pracują na dużym ciśnieniu i przy wysokiej temperaturze (powyzej 100C) ()
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@daeun: temperatura zależy tylko i wyłącznie od termostatu. Te nowe otwierają się same przy 110+* ale mają obok siebie grzałkę sterowana ECU. Wyższa temp pozwala na lepsze dopalanie NOx no ale wiadomo jakie są tego inne konsekwencje