Wpis z mikrobloga

@morele_net: #!$%@?, jak rozwiążecie problem jak w moim przypadku to chłopak nacieszy się sprzętem za pół roku. 1/4 leasingu miałem spłaconego, a sprzętu nie widziałem. Nikomu nie muszę odradzać zakupów u Was wystarczy, że opowiem moją historie zakupu z Wami a sam rozmówca wybiera konkurencje. Koniec końców za 150 zł naprawiliscie płytę główna, #!$%@? z kasą, jakbym wiedział że jesteście pseudofirmą to w ogóle bym oddał niezależnemu serwisowi. 6 miesięcy
  • Odpowiedz
@Krupier: Umiesz czytać? Napisałem wyraźnie o sprzęcie ze śladami użytkowania (takim jak np w tym wątku). Ze wszystkich wymienionych sklepów trafiłem na uszkodzony sprzęt kilkukrotnie (uszkodzone gniazda, wtyki, połamane piny, piszczące cewki itp.). W sumie żadne zaskoczenie jeśli ktoś zna branże. Sprzęt pozwrotowy ma być sprawdzany, a nie pakowany i wysyłany do momentu aż klient się nie zorientuje/ będzie miał #!$%@?. Widzę, że jesteś z tych co jak na ciebie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Wynoszony: @Dbzdur:
@morele_net: morele, do #!$%@? #!$%@? nędzy! Nie kłamcie jak psy. Z jakiej dystrybucji? Action? Also? ABC? Jakiej jescze innej? Przerzucamy miesięcznie setki lub tysiące dysków, bierzemy z tych samych źródeł co wy. Nidgu, ale to nigdy, nie zdarzyła się taka sytuacja, więc nie #!$%@? jak potluczeni.
  • Odpowiedz
@morele_net: nie ściemniajcie. Jesteście Januszami u których ja już lata temu przestałem kupować. W czasach, gdy zakup "nowego" przedmiotu u was był loterią, czy nie dostanie się czegoś po zwrotach od innych, co mnie raz dotknęło. Teraz macie niby outlet, więc doczłapaliście do jakiegoś poziomu cywilizacji, ale nadal nie mam zaufania, że w tym waszym Sosnowcu każdy zwrot idzie do outletu...
  • Odpowiedz