Wpis z mikrobloga

@morele_net nie #!$%@? wymontowuj dysk otwieraj to na innym systemie i próbuj dostać się do Userów, wyciągnij jakieś wrażliwe dane tego cygana i #!$%@? te nektaryny pod RODO następne kary może się zesrają bo jeszcze najwyraźniej "nie wstali" #pdk
@appat
  • Odpowiedz
@Krupier: porównywanie drogiej elektroniki (często używanej zawodowo) do szmat to tak średnio. Niech sobie sprzedają ale w outlecie po sprawdzeniu a nie wciskając klientom sprzęt ze śladami użytkowania czy #!$%@? jako nówki
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@Hershel: #!$%@? nie mogą sprzedawać jako nowych, to już oszustwo. Ale towary ze zwrotu, nie mające śladów używania (podłączenie w celu sprawdzenia to nie używanie w rozumieniu ustawy) jak najbardziej.

Jak to sobie wyobrażasz? Gdyby każdy towar ze zwrotu mieli sprzedawać w outlecie to nowy by kosztował 2x tyle co teraz.

Ogółem to każdy chce mieć prawo zwrotu, ale już kupno takiego towaru to nie, tak nie może być.
  • Odpowiedz
@mugenDeath: jak nie masz dostępu do instalki to możesz w trybie awaryjnym odpalić windę, otwierasz pomoc, dajesz drukuj i drukuj do pliku, znajdujesz w system32 plik cmd.exe i zmieniasz jego nazwę na aplikację co się uruchamia jak 5 razy wciśniesz shift, hotkeys czy jakoś tak. Restartujesz system, na ekranie logowania 5x shift i myk masz konsolkę w trybie admina :D
  • Odpowiedz
@appat: #!$%@? ich o RODO, dostaną kolejne 5mln kary bo za #!$%@? z danymi w taki sposób kara wynosi najczęściej tyle ile roczny obrót firmy, przynajmniej poza Polską ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@deafpool: mamy nadzieję, że całą sprawę od razu nam zgłosiłeś i została ona zweryfikowana. Tak jak wspomnieliśmy takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko jednak możesz mieć pewność, że zawsze podchodzimy do nich priorytetowo.
  • Odpowiedz
@iamtehwin: Nasz proces przyjmowania zwrotów ma bardzo restrykcyjną procedurę sprawdzania jakości. Towary otwarte lub noszące ślady używania przekazywane są na nasz "outlet" lub wymieniane są przez producenta.
  • Odpowiedz