Wpis z mikrobloga

@fulso: Kupiłem ave t25 2.0 D4D 2003 za połowę Twojego budżetu xd przebieg ponad trzysta, klima była do zrobienia, serwis olejowy i od paru miesięcy jeżdżę, nie dokładam na razie. Byłem na geometrii i u znajomego mechanika żeby sprawdzić co i jak, wszystko z nią ok, tylko jeździć :) Także do 15 kupisz spokojnie, tylko ja bym brał benzynę jednak
@fulso: benzyna 1.8 ale po 2006 roku. Silniki z lat 2003-2006 brały olej. Wada olejowa, za słabe kanały olejowe. Późniejsze roczniki już tego nie miały.
Na co zwrócić uwage: odblysniki w lampach. Sonda lambda. Woda w bagażniku z powodu uszczelek tylnich lamp. Jak nie bita to nie będzie miała problemów z rdza.

Masz więcej pytań odnośnie tego modelu to pytaj.
@fulso jeśli chodzi o diesle to te po lifcie mogą mieć problem z uszczelką pod głowicą. Diesel przedliftowy raczej niezniszczalny. Jeśli chodzi o benzyniaki to jednostki 1.8 przedliftem miały problemy z shortblockiem i mogą łykać litr oleju na 1000. Po 2006 roku problem został wyeliminowany. Jeśli chodzi o benzynę 2.0 to była to benzyna z bezpośrednim wtryskiem. Też lubi brać olej i ma problem z nagarem. Generalnie silnik #!$%@? się strasznie. Nierówno
@fulso: ja mam 1.8 vvti 2004 full opcja w lpg. Dobre autko, nie jest najszybsza w miescie ale mi w pelni wystarcza. Po regeneracji glowicy i na nowych pierscieniach, konsumpcja oleju z 1,5litra spadla na 0,1 litra na 1000km. Jezeli mialbym kupowac drugi raz to bralbym ja w automacie.
@toyota98: w Celica był ten sam silnik, ale mocniejszy o 20 koni. Różnica. Była w bebechach. Inne walki, koło zamachowe i jeśli dobrze pamiętam to tłoki. A głównym winowajca wady olejowej to kanały olejowe w tlokach i za słabe odprowadzenie gorącego oleju. Ten się przypiekal i rozwalal pierścienie. Co zwiekszalo zużycie oleju.