Wpis z mikrobloga

@play_polska: Staliście się takimi #januszebiznesu, że w ogóle szkoda szczempić ryja. W docenianiu klientów jesteście mistrzami. Byłem waszym klientem przez wiele lat, praktycznie odkąd pojawiliście się na rynku, w zamian za to przez ponad 6 miesięcy nie jesteście w stanie mi nic zaoferować co skusiło by mnie na pozostanie z wami. Dokonałem wiec decyzji o odejściu od was, po paru minutach dostałem sms że nagle macie dla mnie nową ofertę z abonamentem 25zł ( do tej pory miałem 50zł). Na drugi dzień dzwoni do mnie wasza pani konsultantka i oferuje przedłużenie umowy z abonamentem na 55zł( ͡° ͜ʖ ͡°). Czy wy w ogóle jesteście normalni!!!!! Po zwróceniu pani uwagi że oferta jest jeszcze gorsza niż mój obecny abonament, stwierdza ze przełączy mnie do działu promocji, bo tam faktycznie maja takie oferty po 25zł. Odbiera niezbyt miły pan i na wstępie proponuje mi abonament z telefonem za 70zł, gdy mówię że nie jestem zainteresowany telefonem tylko niższym abonamentem, na to on stwierdza ze już odszedłem od was i nic lepszego nie może mi zaproponować (no przepraszam bardzo że czekałem tylko ponad pół roku!!!!!!). Teraz mam pytanie do was, to po jaka cholerę ten sms i kontakt konsultantki?????, taki macie bajzel że nie wiecie po co dzwonicie do ludzi???? Ostatni kontakt z wami utwierdza mnie tylko w mojej decyzji o odejściu od was. Jesteście nie poważną firmą, z kiepską obsługą klienta co powoduję że będę każdemu odradzał wasze usługi. Pozdrawiam wasz były wieloletni klient. #play
  • 9
@mulan84: zerowa prowizja za sprzedaż najtańszej usługi to próbują wciskać ci te droższe. Znałem takich agentów co nie robili najtańszych ofert bo im się to nie opłacało a jak klient mówił że chce taką to albo nie ma, albo przesyłali kontakt komuś kto nie gardził, skoro mogą komuś w tym czasie wcisnąc jakiś wysoki abonament i zgarnąć znacznie wyższa prowizje.
@mulan84, bardzo dziwna sytuacja. Niestety, na Wykopie nie będziemy jej w stanie wyjaśnić. Odezwij się w tej sprawie na czacie w aplikacji mobilnej Play24 (jest dostępny w najnowszej wersji aplikacji, za wyjątkiem ofert biznesowych). Konsultanci postarają się wszystko wyjaśnić.
@play_polska: To że jesteście nie poważni to już ustaliłem, ale mój poziom żenady rośnie podczas każdego następnego kontaktu z wami. Napisałem w aplikacji mobilnej tak jak prosiliście, pani ponownie przedstawiła mi tą samą ofertę za 55zł (już nawet nie komentuje że taka sama oferta jest dostępna dla każdego nowego użytkownika z "ulicy") a na pytanie co w takim razie z sms wysłanym przez was: "Mamy dla ciebie nielimitowany internet, połączenia i