Wpis z mikrobloga

@luukasz1905 To wez sobie porownaj Wlochy i Polske. Wlochy maja 2x wiecej km na km2. No rzeczywiscie nie przepasc.

@grzegorz_kk No tak.

@Baryl Ja nie mowie jak szybko wychodzimy tylko stwierdzam fakty, ze jestesmy w daleko z tylu poki co.
Poza tym wiadomo, ze bedziemy doganiac zachod bo jak wybudujesz siatke drog to nie budujesz kolejnych bo po co?
  • Odpowiedz
@Baryl No i potwierdziles ta mapa moje slowa, ze na dzien dzisiejszy jestesmy daleko z tylu w porownaniu do krajow zachodnich.

Ja nie neguje, ze szybko budujemy te drogi tylko stwierdzam fakt na dzien dzisiejszy.
  • Odpowiedz
@Baryl Lepszym wskaznikiem jest powierzchnia. Jesli masz dwa miasta 100k i 200k oraz 400k i 500k oddalone od siebie o 100km to w obu przypadkach budujesz droge o dlugosci 100km wiec przeliczanie na ilosc mieszkancow jest srednie. Tylko w 1 przypadku wystarczy 2 pasy a w drugim warto zbudowac 4.
No chyba, ze metodologia to uwzglednia to wtedy ok. Jestesmy blizej do zachodu.
  • Odpowiedz
@Baryl Ale co masz na mysli, ze nie uwzgledniam ruchu tranzytowego?
Zreszta patrzac na mape widac, ze brakuje z 3000-4000 drog pomiedzy duzymi miastami i to jest fakt.
Jak to zbudujemy to bedzie mniej wiecej jak na zachodzie i wtedy bedzie mozna powiedziec mamy dobre rozmieszczenie drog expresowych. Narazie nie wyglada to jakos super.
  • Odpowiedz
@Baryl Rzeszow-Warszawa, Bialystok-Lublin, Bialystok- Suwalki, Olsztyn - Torun- Bydgoszcz, Lublin - Lodz (albo przez Radom albo przez Kielce), Czestochowa - Kielce.
Tak szybkiego. Jeszcze na zachodzie tez by sie cos znalazlo.
  • Odpowiedz