#anonimowemirkowyznania Piszę z anonimowych, bo jednak w niektórych kwestiach wolę pozostać anonimowa ( ͡°͜ʖ͡°)
Mam cel - do kwietnia przyszłego roku wyglądać 10/10. Oczywiście mam na myśli sylwetkę. Obecnie ważę 70kg przy 175cm wzrostu, rozmiar 42, mam trochę wystający brzuch i boczki. Z ud i pupy też przydałoby się coś zrzucić. Nie chciałabym wyglądać chudo, ale zdrowo i zależy mi na wysportowanej sylwetce. Czy w 8 miesięcy da się to osiągnąć? I jak to zrobić? Jestem zielona w temacie diet i ćwiczeń. Będę bardzo wdzięczna za rady.
Eeem, a tak poważniej to oblicz sobie zapotrzebowanie dzienne jakie masz, ustaw dietę, trzymaj się jej ściśle. Dołóż jakiś ruch (siłownia, ale lepiej cardio jakieś: bieganie, rower, skakanka) i będzie spadać. To tak w skrócie. Coś więcej dopisać?
@AnonimoweMirkoWyznania: dużo białka (z 2 g na kg masy) plus jakiś trening siłowy (silownia, crossfit), do tego interwały i po 8 miesiącach możesz być žyleta na luzie.
W 8 miesięcy można zdziałać cuda dopasowując trening pod siebie ale trzeba #!$%@?ć co najmniej 3 razy w tygodniu trening siłowy. Pooglądaj na YT "dźwigaj dziewczyno"
Anonim: 8 miesięcy? Jeśli miałaś jakiś kontakt ze sportem wcześniej,to z dobrą dietą i ćwiczeniami możesz spokojnie wyglądać 9/10. W 3 miesiące można spokojnie zrzucić 30 kg,jeśli wszystko jest dobrze dopięte. Najtrudniej jest utrzymać wagę.
ŁadnaUkochana: Jak nie masz nawet tyle samozaparcia, żeby poczytać kilka artykułów w necie na temat diety, to nie wróżę ci sukcesu. Pogódź się z tym, że będziesz już gruba i tyle.
@AnonimoweMirkoWyznania: dieta na lekkim minusie kalorycznym do zadowalającego bf, nie wiem 20-22%, następnie wchodzisz na plus. Oczywiście trening siłowy cały czas. Ile osiągniesz to nikt Ci nie powie, ale na 100% będzie lepiej niż teraz
@AnonimoweMirkoWyznania ogranicz przetworzone rzeczy do minimum tak żeby mieć minimalny deficyt+ intermitent fasting+ trening siłowy fbw z dobrą progresją