Wpis z mikrobloga

@CrimsonCube: dobrze że w końcu ktoś pomyślał żeby nie robić projektu na bazie planów Czerwonych maków i Pleszowa, tylko coś bliższego Borkowi Fałęckiemu i Krowodrzy ( )
  • Odpowiedz
@CrimsonCube: ok dobra moja wina, #!$%@?łem kierunki jazdy więc wprowadzam poprawke od mojego poprzedniego posta

#!$%@? znowu jakiś debil wymyślił pętle na projekcie Czerwonych Maków i Pleszowa zamiast #!$%@? mać wzorować sie na najlepszych pętlach czyli Borek i Krowodrza.
#!$%@?łem sie
  • Odpowiedz
@CrimsonCube: jest gdzieś nazwisko albo nazwa firmy która to projektuje ? Bo że idioci z urzędu miasta to zatwierdzają to już wiem bo widze jakie pętle powstają od 10 lat w Krakowie.
  • Odpowiedz
@dodzik: @CrimsonCube:
Łatwo zrobić porównanie z najlepszą pętlą jaką ja (subiektywnie) uważam czyli Borek Fałęcki.
Na Borku mamy (mieliśmy) 3 linie tramwajowe.
2 wymienne perony końcowe więc 2 tramwaje mogą jednocześnie kończyć trase co pomaga przy dużej częstotliwości jazdy tramwajów ale awaryjnie mogą wjechać na każdy peron po 2 wagony. Dodatkowo 3 osobne pętle na której bez problemu można zmieścić 3 linie. Myśle że jakby była taka potrzeba to spokojnie
  • Odpowiedz
@piekuo: O, właśnie o coś takiego mi chodziło, dzięki wielkie.

W ogóle teraz zauważtłem, że nie tylko wjazd na pętlę autobusową będzie blokowany, ale też na P+R xD ale będzie jazda
  • Odpowiedz
a tak sobie wymyślili nową pętle ci fachowcy :
wjazd na pętle - sygnalizacja bo torowiska wjazd/wyjazd sie przecinają.
2 perony wjazdowe tak samo ułożone jak na Makach więc przy wjezdzie mało co będzie widać, długośc 45 metrów więc wjedzie max jeden wagon.
Potem za peronem miejsce na łuku, jeden wagon na każdej pętli.
Za łukiem pętle sie łączą, znowu miejsce tylko dla jednego wagonu
I peron wyjazdowy 65 metrów czyli jeden
piekuo - a tak sobie wymyślili nową pętle ci fachowcy :
wjazd na pętle - sygnalizacj...

źródło: comment_ZCUTwjz1rhYFeKXTLBGWrRhMbrn21Awa.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz