Wpis z mikrobloga

@pogop: może się wkutwiaja dlatego że tu system jest bardziej skomplikowany niż w przypadku pociągów a tu na siłę chcą to wepchnac a w kolejnictwie lobby tego tak mocno nie forsuje i tylko nieliczne kraje maja pociągi bez maszynisty
  • Odpowiedz
@noisy: myśleniem że później ktoś będzie miał firmę transportowa z autonomiczny i pojazdami jest mylne. Uważasz że producent aut będzie je sprzedawał czy wynajmował jako niezależne jednostki. Zarobi na tym nie Janusz który posiada 10 czy 100 ciężarówek a producenci oprogramowania i pojazdow
  • Odpowiedz
Jaka branża ich "przygarnie"? W jakiej potrzebne są takie lub zbliżone kompetencje?

@RoastieRoast: żadna. Kapitalizm jest bezlitosny. Te osoby same będą się musiały przekwalifikować. Dlatego za każdym razem jak jadę taksówką, staram sie rozsiewać informacje jak bardzo zaawansowane są już autonomiczne pojazdy. Często pytam, co planują robić za 5/10 lat, gdy taksówek już nie będzie, bo będzie jeździło same. Tyle mogę zrobić...uświadamiać.
  • Odpowiedz
Co się stanie z tymi ludźmi?


@RoastieRoast: a to kierowca tira to jedyny zawód na świecie?

Mogą zawsze pójść do budowlanki gdzie raczej długo jeszcze operatorami maszyn będą ludzie. Jeżeli jakakolwiek praca umysłowa ich przerasta są jeszcze fabryki i magazyny, ktoś te autonomiczne ciężarówki musi za i rozładowywać (a będzie ich pewnie więcej, skoro będą tańsze). Do tego transport specjalistyczny typu ostatnia miła w trudnym terenie której nie opłaca się
  • Odpowiedz