Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c0834752/cb09dc84c9c47bc1a64fafc36f59b5610c22e56ab56f978210dd96e4d44bfd13,q60.png)
głupi wpis numer 5277
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/77023_C2wm0NW7KJ,q60.jpg)
77023 0
Daily reminder 300/365
N0rmidr0ny ze 113 batalionu cuckoldwehry specjalnej troski większość dnia trujące dupe chłopom na tagu rzekomo nie są toksyczne i rzekomo mają ciekawe zainteresowania oraz rzekomo posiadają życie towarzyskie.
#przegryw
Rzekomo posiadają godność
N0rmidr0ny ze 113 batalionu cuckoldwehry specjalnej troski większość dnia trujące dupe chłopom na tagu rzekomo nie są toksyczne i rzekomo mają ciekawe zainteresowania oraz rzekomo posiadają życie towarzyskie.
#przegryw
Rzekomo posiadają godność
No i teraz pytanie takie: co jest lepsze?:
- zwolnić ile się da, a potem przejechać po nim?;
- trzymać hamulec do oporu i najwyżej stanąć na nim.
Dodam, że prędkość była zachowana względem ograniczenia, podwozie niskie, więc prawdopodobieństwo uwięzienia kolesia pod autem było spore.
Jak na razie kolega zatrzymany tak samo jak mój dupowóz. Zderzak mi popękał ale to nie problem. Koleś przeżył, lecz jego rodzina się sadzi i zapowiada pozwy.
Oczywiście sprawa dzieje się w NL.
Za wszystkie racjonalne odpowiedzi będę wdzięczny bo mi chłopa szkoda.
#emigracja #holandia #wypadek #prawo
@pjoter88 jeden ten z naprzeciwka.
@kenay: Moim zdaniem zawsze hamować do samego końca.
Po pierwsze prędkość zderzenia zawsze będzie coś tam niższa,
po drugie hamując samochód nurkuje i zwiększa się szanse że go zderzak jednak zgarnie i nie wpadnie pod samochód,
po trzecie lepiej po gościu przejechać kołami przedniej osi niż obu