Aktywne Wpisy
cordianss +306
Porada ode mnie dla wszystkich wchodzących do branży - skończcie studia. Wykopki to prymitywy, które będą wam mówić, że studia nie są do niczego potrzebne, ale to kłamstwo.
Po pierwsze, na studiach zdobędziecie wiedzę, której nigdy sami byście nie tknęli, a znacznie poszerzy ona wasze horyzonty. Algorytmy, struktury danych, assembler i to jak poszczególne instrukcje są zaimplementowane, sygnały/kodowanie, bebechy systemów operacyjnych, sieci itd. Pokażcie mi samouka, który rozumie te wszystkie rzeczy.
Zaraz
Po pierwsze, na studiach zdobędziecie wiedzę, której nigdy sami byście nie tknęli, a znacznie poszerzy ona wasze horyzonty. Algorytmy, struktury danych, assembler i to jak poszczególne instrukcje są zaimplementowane, sygnały/kodowanie, bebechy systemów operacyjnych, sieci itd. Pokażcie mi samouka, który rozumie te wszystkie rzeczy.
Zaraz
Ernando +7
Taka historia:
Wchodzę do sklepu z pudłem z TV…jeszcze dobrze nie minąłem kas/obsługi klienta…już jakaś Pani krzyczy ile to ma cali?
- 55" proszę Pani
- To się powinno zgłaszać w serwisie przez stronę i przyjadą do domu.
- (już wiem że mówi o serwisie producenta ale zapytałem) W jakim serwisie?
- No w serwisie LG (pudło miałem po LG, w środku inny TV)
- Ale wie Pani co to rękojmia prawda? Serwis producenta jej nie zrealizuje.
Karpik, cisza.
A jeszcze z 2 miesiące temu, większość sieciówek miała kontrole UOKIK w temacie podejśćia do reklamacj / rękojmi etc.
Niecały miesiąc temu coś tam kupowałem, obok mnie małżeństwo reklamowało telefon (po raz 3), obsługa oczywiście usilnie próbowała wymusić zgłoszenie na Gwarancję, a nie rękojmię:
Obsługa: Wiedza Państwo, na gwarancje będzie szybciej, zaraz naprawią i telefon będzie można dalej używać.
Mąż: Widzisz Grażyna, oddajmy na gwarancję.
Żona: No ale wie Pani, to już 3 raz oddajemy, a on ciągle nie działa, chciałabym sprawny telefon albo zwrot pieniędzy...
Obsługa: Ale jak oddadzą Państwo na Rękojmie to długo trwa, nie wiadomo jak rozpatrzą etc.
Poirytowany sytuacją, perfidnie podszedłem i dosyć głośno poinformowałem małżeństwo jakie prawa przysługują im z tytułu rękojmi, a jakie z tytułu gwarancji. Zapadła niezręczna cisza, Pani z obsługi czerwona na twarzy....
Pamiętajcie Mirki i Mirabelki, rękojmia, zawsze :F.
EDIT: Inną sprawą jest to, w jaki sposób sklepy prezentują kroki reklamacji na swoich stronach internetowych.
Ogromne banery GWARANCJA SZYBCIEJ, RĘKOJMIA DŁUŻEJ etc Żeby się coś doklikać trzeba się trochę namęczyć :F.
#reklamacja #rekojmia #mediaexpert
Rękojmi nie można wyłączyć przy sprzedaży konsumenckiej to raz, a dwa oczywiście że przy sprzedaży telefonu jest umowa - nazywa się umową sprzedaży ;)
@uysy Panowie widzę w temacie to zapytam
Sytuacja wygląda tak:
Buty kupione online w sporym sklepie,
Pierwsze założenie, uszkodziły się,
Odesłane z rękojmi z żądaniem zwrotu gotówki
Sklep się nie zgodził, bo opłacalne było ich naprawienie,
Zgoda z mojej strony na naprawę,
Od tego czasu minęło 16 dni, zero kontaktu z ich strony, butów brak.
Co robić dalej?
@WatchYourBack:
Komentarz usunięty przez autora
Niepodobanie się rzeczy to jednak nie to samo co niezgodność z umową
Polskie prawo chroni interesy kupującego ale nie do tego stopnia
Gwarancje daje gwarant, którym może być zarówno producent jak i sprzedawca a także importer
Komentarz usunięty przez autora
@piastun: Albo się przejęzyczyłeś, albo jednak nie do końca ogarniasz o co chodzi.
Dochodząc swoich praw z tytułu rękojmi również składasz reklamację, tylko podstawą reklamacji jest rękojmia, a nie gwarancja.
Z tego co pamiętam z moich reklamacji w Go Sport oraz x-kom to
@Szakal0098:
@Outmare: Pisałem już wyżej, ale widzę że kolejne osoby mylą pojęcia.