Wpis z mikrobloga

#morele #reklamacja #gownowpis

Na razie w sumie g---o wpis czytając czasem o sklepie morele nie sądziłem że ich obsługa klienta działa tak tragicznie.
Reklamacja dotyczy laptopa.
Zgłoszenie 9 sierpnia w piątek z ich strony kontakt powinien być w ciągu 24h co i jak.
13 sierpnia telefon gdzie ten kontakt.
15 W dzień wolny info na mejla że kurier będzie w piątek.
16 Przyjeżdża kurier a ja zdziwiony co on chce.

Drogie morele poziom waszej obsługi klienta leży i kwiczy zatrudnijcie więcej osób albo wymieńcie team.
Już teraz na 90% mogę powiedzieć że według was laptop będzie w 100% sprawny.
Ręce opadają.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@niko4004: ja wyslalem 29.07 plyte glowna na reklamacje. (29.07, zawiozlem im do netpunktu). 30.07 wyslali plyte do serwisu, nastepny komentarz pojawil sie dopiero 9 sierpnia ( chyba tyle szla paczka :o) i od 9 sierpnia jest w centali. Dalej nie mam informacji na temat reklamacji, co gdzie i jak. Czy naprawia czy nie..
  • Odpowiedz
@niko4004: podeślij nam na priv numer zgłoszenia, chcemy przyjrzeć się sprawie. Zawsze gdy Klient składa reklamację na naszej stronie do 24 godzin roboczych przesyłam instrukcję oraz wszelkie potrzebne informacje co należy zrobić. Wiadomość zostaje dodana do zgłoszenia, informację o odpowiedzi przesyłamy również drogą mailową.
  • Odpowiedz