Wpis z mikrobloga

Ale #opel zagrał na nosie Renault, #toyota i innych z segmentu aut elektrycznych/hybrydowych

Rząd dofinansowuje obecnie zakup samochodów elektrycznych do 30% wartości pojazdu pod warunkiem, że cena samochodu nie jest większa niż 125 000 zł

Co zrobił Opel z ceną swojej nowej Corsy-e w pełni elektrycznej?
Sprzedaje ją w Polsce po 124 900 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tak więc Opla Corsę-e z zasięgiem 330km na baterii można mieć już od 88tys a takie brzydkie Renault Zoe czy #volkswagen eGolf od 140 w zwyż.

Marketing lvl 900

Cyk

Liczby nowego Opla Corsa-e:
przyspieszenie od 0 do 50 km/h - 2,8 s
przyspieszenie od 0 do 100 km/h - 8,1 s
prędkość maksymalna - 150 km/h
pojemność baterii - 50 kWh
zasięg na jednym ładowaniu wg normy WLTP - 330 km
ładowanie od 0 do 80 proc. przy użyciu szybkiej ładowarki - 30 minut
ładowanie od 0 do 100 proc. ze zwykłego gniazdka 1,8 kW - 28 godzin

#motoryzacja #samochody #tesla #elektromobilnosc #technologia #prawojazdy
lronman - Ale #opel zagrał na nosie Renault, #toyota i innych z segmentu aut elektryc...

źródło: comment_Q4uW9DykE6JE627YfMyUp4ZsBb13easR.jpg

Pobierz
  • 100
  • Odpowiedz
  • 0
@thebestisyettocome ciekawe jaki jest zasięg przy tych 150 km/h, no bo w sumie to takimi w 1.2 Corsami i tak za szybko się po autostradzie nie jedzie.
Druga sprawa, w przeciwieństwie do aut benzynowych, elektrykiem raczej można jechać z prędkością maksymalną przez dłuższy czas bez obaw o silnik.
  • Odpowiedz
@lronman: ja tylko dodam, że Opel poszedł na sprzedaż za 2,2 miliarda euro i GM sprzedał go PSA.
Program Rodzina Plus kosztował do tej pory 42 miliardy złotych. Starczyłoby na Opla, wdrożenie programu elektromobilność plus minus, postawienie sieci ładowarek (przynajmniej jakiejś części). I możnaby było trzepać kasę na produkcji Opla, zrobić nowe miejsca pracy. A tak to stokilkadziesiąt tysięcy kobiet zrezygnowało z pracy, patologia robi bombelki ta akord, w budżecie przeciąg,
  • Odpowiedz
@Piratez: bo kupując auto płaci się za koszt części? Sorry ale tak to nie działa. Spłaca się koszty opracowania, budowy fabryk które są coraz większe a przy elektrykach startowano z dużo niższego poziomu niż przy opracowaniu kolejnego spalinowego auta. Elektryki spłacają wielkie koszty jakie poniesiono, do tego dochodzi kwestia malej wielkosci produkcji. Jak dla mnie te auta nadal są bezużyteczne. Teoretyczny zasięg ma się nijak do realnego swiata, a mieć jedyne
  • Odpowiedz
@lronman: Za 50k kupie sobie kilkuletnią corse opc 30k będę miał na paliwo i remonty także pozdro 600.
Przy obecnym zasięgu, cenie prądu z ładowarek i ich dostępności elektryk nadaje się tylko dla ludzi z terenów podmiejskich dojeżdżających na co dzień do miasta.
  • Odpowiedz