Wpis z mikrobloga

Jako że zapomniałem o tagach to jeszcze raz...

Mała rozbudowa kołchozu przebiegła świetnie. Z 6 pól idzie regularny zbiór zboża które trafia na karmę dla zwierząt albo na alkohole wszelakie. Dla wydajności jest podstawiony pociąg ale dodatkowo podjeżdżają 4 Kamazy z myślą o eksporcie za USD. Na pierwszym planie rozbudowa osiedla mieszkaniowego dla gorzelni i hodowli.

#workersrescues #workersresources #gry #strategie
źródło: comment_3WWdIwsTXV9uhFyv4mgBdpq3mdqhc99M.jpg
  • 6
@czeczen123: Własnie to jest najśmieszniejsze. Gra ma sporo jeszcze niedoróbek, w mojej opinii to takie połączenie city buildera z Industry Giant w socjalistycznym sosie. No i właśnie ta otoczka tworzy niesamowity klimat. Mimo, że gra próg wejścia stawia dosyć wysoko ale przy odrobinie zaparcia idzie zobaczyć o co chodzi to własnie klimat jest bezbłędny i co śmieszne błędy projektowe świetnie dopasowują się w klimat gospodarki centralnie planowanej.
@IchVersteheNicht: Zboże w tej grze jest tanie a żeby je eksportować trzeba zrobić linie kolejową a to są duże koszty,chociaż tyle czasu czeka się na żniwa że pewnie kilka ciężarówek dałoby radę to wywieźć ale lepiej jest zbudować przy samym kołchozie silos i obok silosu zakład przetwarzający zboże.25-30ha to taka optymalna ilość pól dla jednego kołchozu jeśli ma 3 ciągniki,3 kombajny i 2 duże samochody do zboża tylko wtedy między polami
@PawelW124: Samego zboża nie eksportuje bo jak sam napisałeś jest zbyt tanie. Tak wygląda mój kombinat do produkcji żywca i alkoholu. Widziałem jak wcześniej pisałeś, że nie opłaca się na mięso przerabiać żywca i chyba faktycznie tak jest. Z 250t żywca masz tylko 125t mięsa, a cena mięsa jest tylko około 2x większa za tonę. Do tego dochodzi kwestia dotransportowania pracowników do rzeźni oraz to, że mięso wozisz chłodniami natomiast zarówno
źródło: comment_Em2SdMeQ0W41goWzXhtpWcnxQ4YAfwNG.jpg