Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
czemu ludzie mnie wyzywają bo mam kuca i słucham sabatonu? uważam że subkultury w dzisiejszych czasach są nam potrzebne, wbrew pozorom. Studiuję informatykę i zostały nas tylko ostatki na polibudzie, teraz już kompletnie nikogo nie ma u nas na informatyce kto wygląda tak jak ja (i słucha tej muzyki) a ludzie dalej to z nieznanych przyczyn szkalują. Znacie jakiegos znajomego? Dlaczego ludzie tak podchodzą do takich ludzi jak ja? co ja takiego zrobiłem, że się każdy z tego i ze mnie śmieje? Często nawet ludzie z polibudy/poza nią którym pomagałem w matematyce śmiali się z moich włosów i upodobań muzycznych kilka miesięcy od pomagania. Czemu tak ludziom to przeszkadza, czy wam to przeszkadza że ktoś słucha innej muzyki (np. power metalu) niż wy normiki i ma długie włosy? Pytanie też do ludzi co studiują na polibudach/uniwersytetach z kierunkiem ścisłym. Co was to tak boli? ..

#pytanie #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #programowanie #matematyka #informatyka

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie
  • 11
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Śmieją się, ponieważ sabaton zaczoł uchodzić za zespól takich stereotypowych gimbopatriotów, co kotwicę powstańczą nosza na majtkach nawet, uznają i wszędzie się afiszują z tym że poglądy korwina to wartości nadrzędne w życiu, nienawidzą LGBT (chyba że lesbijek, bo do nich to by sobie popatrzyli i zwalili), i często mają problem z utrzymaniem włosów w higienie. Takie są stereotypy. Jeżeli przejawiasz te cechy, to prawdopodobnie jesteś takim wzorem kuca (tak
  • Odpowiedz