Wpis z mikrobloga

#prawo #sluchawki #rtveuroagd #reklamacja #zwrottowaru
Mam taki problem, 15 czerwca zakupiłem słuchawki. Zostały zamówione przez stronę a odebrane w sklepie. 2 dni później kiedy zacząłem ich używać zobaczyłem że są uszkodzone kabel nie łączył oraz przerywały co chwilę. 21 czerwca została spisana reklamacja. 6 czerwca dostałem sms żebym udał się do sklepu w celu zakonczenia procesu reklamacyjnego, wtedy się zaczęło. Wcale żadne słuchawki nie przyjechały, kierownik nie wiedział gdzie one są. Kilka dni później dowiedziałem się że jakaś bardzo kompetentna osoba przykleiła naklejkę od moich słuchawek na myszkę i przyjechała myszka zamiast nich.Po kolejnej wizycie w sklepie dostałem informacje od kierownika że w sobotę na pewno będą. Dziś jest sobota a nic wcale nie przyjechało. Co mogę zrobić w takiej sytuacji ? Dla mnie to są żarty, to co ten sklep robi.
  • 4
@orlo2299: termin odpowiedzi na reklamację już dawno minął o ile zgłaszałeś na rękojmię więc bez poinformowania Ciebie w jaki sposób została zakończona reklamacja oznacza że automatycznie ją uznali. Idź do sklepu i zażądaj wydania tych słuchawek
@Jade: słuchawki jak to powiedział kierownik zostały naprawione. Dziś jak osoba która tam pracuje - mój kolega mówił że kierownik nie wie nawet gdzie one są..
Towar został naprawiony, ale słuchawek nigdzie nie ma, rozumiem że 14 dni kalendarzowych obejmuje wydanie naprawionego towaru mi ? czy jak to jest ?
@Jade: czyli bezkarnie w sumie mogą sobie dalej ze mną tak pogrywać ? szkoda że nie nagrałem tego co mówił kierownik, ciągle powtarzał że w sobote muszą być na sklepie...