Wpis z mikrobloga

Straciłem prawko na 3 miesiące. #!$%@? nie grzejcie powyżej tych 50 jeszcze nawet w nocy, jak wracacie do domu po długich godzinach w pracy, jak jesteście zmęczeni i jak cokolwiek. Nie warto. To uczucie jak usłyszałem że przekroczyłem 52 był jak strzał w pysk. I nie mam nic im do zarzucenia bo po prostu wiem że gnałem. Nie warto być minutę wcześniej w domu, szczególnie jak twoja praca wymaga żebyś czasem w tygodniu zrobił 2k km. Ja #!$%@? jestem idiota. #feels #zalesie #prawojazdy #wykopfejs #
Dlaczego tu o tym piszę ? Bo komuś muszę napisać a bliskim poza dziewczyna o idiotyzmie chwalić się nie będę. Kare dostałem już wystarczająca.
  • 152
  • Odpowiedz
@leoha: A ja uważam, że być może masz rację ale nie w przypadku gdy teren zabudowany to kilka-kilkanaście domów w znacznej odległości od jezdni i jeszcze chodnikami po obu stronach. Ryzyko potrącenia kogokolwiek, niemalże zerowe. Grunt to zdrowy rozsądek. W miejscowościach gdzie nie ma chodników zdarza mi się jechać regułą +10 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@leoha ja uważam że powinno być co najmniej 50 zł za przekrocz by kilometr. Państwo z kartonu nadal pozwala na to by mordercy w swoich samochodach mordowali.
@sommerfeld nadal ktoś tam będzie chciał wyjechać ze swojej posesji, dziecko będzie szło do szkoły a w nocy ludzie chcą spać.
  • Odpowiedz
@Croudflup: I o to chodzi z mandatami. Ja sam tez kiedyś dostałem mandat za rozmawianie przez telefon i od tego czasu telefon w samochodzie mam zawsze wyciszony, albo zjeżdżam na przystanek na szybka rozmowę
  • Odpowiedz
@Croudflup: u mnie myślenie zmienił dopiero wypadek, na nic były mandaty a zdarzały się po 1000zl w jednym miesiącu. Na całe szczęście nic mi się nie stało i tylko skasowałem ogrodzenie, ale teraz mam dużo więcej pokory do samego samochodu jak i innych uczestników i jak widzę jak inni jeżdżą (pomimo ze niedawno sam się tak zachowywałem) to aż ciarki mam.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
Polecam regułę +40, w dzień w zabudowanym max 90, w nocy 100, poza zabudowanym 130, oczywiście jeśli warunki na to pozwalają. Z reguły jednak stosuję +30 żeby zminimalizować ewentualne koszty mandatu


@sommerfeld: i właśnie dlatego uważam, że mandaty w Polsce są śmiesznie niskie i powinny być wyższe

@leoha:
I najlepiej wysokość mandatu uzależniona od rocznych dochodów.
  • Odpowiedz
@Croudflup jesteś debilem, że przyjąłeś, te 2km/h spokojnie można wybronić jako błąd pomiaru. Jesteś debilem, że nie zwalniasz do tych 90 w zabudowanym, złota zasada, poza terenem zabudowanym #!$%@?, ale na wlocie ma być mniej niż 100, zawsze #!$%@?! Chyba, że w nocy to wtedy mniej niż 110. Oczywiście, nie mówię o miejscach gdzie to 50 ma sens czyli faktycznym zabudowanym a o miejscach gdzie jest to totalnie z dupy wzięte żeby
  • Odpowiedz
@Croudflup: w sumie, skoro ogarniasz, że #!$%@?łeś to luz, będą z Ciebie ludzie. Myślałem, że to kolejny wpis o tym jak złe psy i #!$%@? prawo pozbawiły prawilną mordeczke uprawnień :) powodzenia.
  • Odpowiedz
@sommerfeld zminimalizować koszty mandatu. A co z minimalizacją okaleczenia lub zabójstwa, kiedy coś jednak Ci na drogę wyskoczy? Masz Ty rigcz?
@leoha czytając komentarze #!$%@? w tym wątku, nie dziwię się, że w Polsce ginie tylu ludzi na drogach. Jedyne, o czym myślą, to jak #!$%@?ć, żeby im prawka nie zabrali. Życie w porównaniu do mandatu, jest bezwartościowe (°°
  • Odpowiedz
@hpiotrekh: mimo wszystko jazda w okolicach ograniczenia jest bezpieczniejsza niż jazda plus 40.

Każdy kto uważa inaczej - gardzę.

Na budowie mam ograniczenie 30 i zakaz wyprzedzania. Jechałem 40. Dwa auta wyprzedziły mnie jadąc około 70. W dupie mają ograniczenia i zakazy. A później będzie "no koparka stała." Tfu
  • Odpowiedz
@Croudflup: pytanie gdzie Cie jebnęli - jeśli faktycznie zabudowany, że domy piesi itd to 102 zdecydowanie za dużo. Ale są takie zabudowane że jest znak i las, do miejscowości ze 300m - podejrzewam że nie chodzi o bezpieczeństwo, raczej o nabicie mandatów.
  • Odpowiedz