Wpis z mikrobloga

@kawkanorbert: wyluzuj człowieku, zadzwoń na infolinię, zgłoś problem i tak jak napisał @kinasato dostaniesz dosyć szybko zwrot, ja miałem raz taką sytuację to chyba nawet w przeciągu 24h dostałem zwrot, a nie miałem żadnego takiego kwitka. Tylko najlepiej telefonicznie, bo wtedy od razu zakładają ticket i masz potwierdzenie na maila, bo ja najpierw złożyłem w oddziale to chyba zgubili pismo i nawet nie mieli na to wzoru... xD
  • Odpowiedz
@kawkanorbert nikt ci nie mówi, że nie ma twoich pieniędzy, tylko że zostania to wyjaśnienie. Urządzenie zawsze może mieć awarię, z tym trzeba się liczyc. Jeśli bank każdemu z miejsca uznawalby reklamację znalazło by się masa leszczy, którzy by to wykorzystali do wyłudzenia pieniędzy.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kawkanorbert: najgorsze w tym wszystkim jest tylko to, że trafiłeś w weekend. W xxi wieku jak ma działalność korzysta się z mobilnych wpłatomatów w idea. W takiej sytuacji kwitują odbiór i masz z bani. Gorąco polecam
  • Odpowiedz