Wpis z mikrobloga

@mroz3: ofc tramwaj którym dojeżdżam do pracy jest bardziej upchany niż kiedykolwiek wcześniej xd No tak, mniejsze zapotrzebowanie
  • Odpowiedz
@xaro: No i właśnie tak się kończy podejście do "zmuszania" Wrocławian do zbiorkomu. @Reepo: Daj Pan spokój. Oni nigdy tego nie ogarną. @mroz3: Ale teraz przegadał to z ruchami miejskimi i już mają na pewno poomysł jak to naprawić
  • Odpowiedz
@Darth_Gohan: a niech będą i rozwiązania komunikacji zbiorowej, ale prawdziwe nie udawane, sytuacji np Psie-Polu nie rozwiążą mini autobusiki wożące ludzi na PKP bo nawet jadąc 10 km w 40-50 minut w korku , jestem w pracy szybciej niż ten chory system przesiadkowy. Sytuacje w dużej mierze uratowała by linia tramwajowa (niezależny od ruchu samochodowego pas do Kromera, czas przejazdu myślę ze do zrobienia w 9-10 minut) inaczej ludzi z
  • Odpowiedz
@sEB-q: Tam nawet starczy zrobić wydzielony autobus i tyle. Tylko niech to ma ręce i nogi i tych autobusów będzie tyle, że jadą co 5-10 minut, a nie co 15. Wtedy to ma ręce i nogi. No ale to trzeba mieć ludzi i sie przejechać czasem tą komunikacją miejską.
Tylko problem drugi jest taki, że u nas chcą kompletnie pójść w stronę MPK jak się posłuchają ruchów miejskich, a Ci
  • Odpowiedz
@Darth_Gohan: Konstrukcja al.Sobieskiego wyklucza puszczenie osobnego pasa dla autobusu a zabranie jednego z obecnych sparaliżuje to miejsce całkowicie. Robiąc znowu dodatkowy pas od nowa lepiej już zrobić linie tramwajową. Co to eko-terrorystów to nie musisz mi mówić, bo mam o nich juz od dawna wyrobione zdanie. Jest takie samo dobre jak o władzach Wrocławia. Wiele problemów dało by się rozwiązać samym usprawnianiem istniejącej już infrastruktury, ale nawet tu działania są
  • Odpowiedz
@stormkiss: Wiem, ale to jest jedyna opcja jakbyś miał zachęcić ludzi do MPK. Opcja atomowa która jest po prostu nie do zrobienia w obecnej formie.
@sEB-q: Nie masz obwodnic dokończonych. Z psiaka musisz pchać się do miasta przez 2 mosty na krzyż w tym mieście to jest efekt. Niestety. Brak planowania jak zywkle.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@mroz3: nie tylko Wrocław, ale też #gdansk i całe #trojmiasto

więc przychodzi maj i mamy pierwsze długie weekendy, turyści zaczynają zwracać swe oczy ku 'perle Północy'. Co robi miasto? #!$%@?, obcinamy kursy SKM, a żeby jeszcze dojebiać puścimy krótkie składy kibli bez klimatyzacji.

Kilka tygodni później przychodzi lato, wakacje, więc ćwierć resztek mózgu władz miasta, województwa i spółek komunikacyjnych już krąży wokół ofert na wyjazdy zagraniczne,
  • Odpowiedz
@Darth_Gohan: Niby tak ale nie do końca przy dokończonej obwodnicy wschodniej ludzie i tak będą się pchali do miasta tą samą drogą.Dlaczego? już tłumacze cały ruch jadący z Długołęki i Oleśnicy i wszelakich okolicznych miejscowości mijają perzcież wjazd na autostradową obwodnice Wrocławia i ktoma zjechać ten zjeżdża reszta jedzie dalej widać taką mają potrzebę. Wschodnia natomiast nie rozwiąże akurat tego problemu bo nie ten kierunek. A zanim powstanie śródmiejska to
  • Odpowiedz
@Darth_Gohan: Wiem, ale to jest jedyna opcja jakbyś miał zachęcić ludzi do MPK
Czyli chcesz jak robia wladze Wroclawia od 'x' lat - zachecic do mpk nie porzadnie zaplanowanymi zmianami, taborem tylko totalnym #!$%@? gdzie sie okaze, ze masz 10km korki non-stop to moze ludzie dojda do wniosku, ze lepiej juz palic benzyne kogos innego xD.

A przeciez ludzie juz stoja w korkach od cmentarza Kielczowskiego, przez rondo na psim
  • Odpowiedz
@sEB-q: No tak ale część ludzi mogłaby dojechać do pracy jadąć wschodnią ;) Zawsze tej części jest mniej. Mniej samochodów by mijali jakby jeszcze była w końcu Aleja Wielkiej Wyspy. No i perełka na koniec czyli odcinek zaporoska strzegomska i dalej też by spowodował, że wybrałby ktoś AOW, a nie przejazd przez miasto.
@stormkiss: Ja nie chcę czegoś takiego robić. Bo wiem jak wygląda sytuacja. CO z tego,
  • Odpowiedz
@mroz3: W Krakowie to samo. Poza tym, nie dość ze zabrali polowe tramwajów i autobusów to jeszcze podnieśli ceny biletów ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz