Wpis z mikrobloga

Gość od 'breathtaking' chce zrezygnować z kolekcjonerki, aby zamiast tego cdpr ufundowało dzieciakom zestaw gejmingowy. Szkoda, że kolekcjonerka warta 250$, a on publicznie wzywa do donejtu 3500$ - troszku mało fair moim zadaniem, bo jak nie zrobią tego to będzie hurr durr.
#cyberpunk2077 #cdprojektred
Niewierny_Mops - Gość od 'breathtaking' chce zrezygnować z kolekcjonerki, aby zamiast...

źródło: comment_eMez8xdQ9gOmAZc5SZqiq30d1m2lyPdA.jpg

Pobierz
  • 147
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Retoryk: typie, budżety reklamowe takich firm idą w setki tysięcy dolarów. Reklama na jednej stronie w ogólnopolskiej gazecie kosztuje od 20000 do nawet 100000 PLN ( http://www.cennik-uslug.pl/reklama/ceny-reklama-prasowa ), a tu się toczy gównoburza, że gość krzyknął o jakiś zestaw dla dzieciaków o wartości niecałych 15000 PLN. Każdy jeden marketingowiec byłby wdzięczny za taką akcję z jego strony, bo niskim kosztem może zrobić hype na swój produkt i pokazać, że firma
  • Odpowiedz
Nie wiem za co ta kolekcjonerka w ogóle. Teraz na każdej konferencji ktoś będzie darł mordę


@Kiedys_Mialem_Fejm: to samo pomyślałem, ale ja jestem mocno niemarketingowy, więc już nie chciałem komentować. Kolekcjonerkę, to powinien dostać Kijano, a nie jakiś noname krzykacz za... nic.
  • Odpowiedz
@tomash-pl: Ej ale 15k za jakiś kawałek plastiku i konsolę za 1k w środku to duża przesada. Powinni znaleźć coś duża tańszego i rozdać nawet za te 15k albo i więcej co ważne dla polskich szpitali. A jak nie znajdą to na pewno znajdą jakiś polski startup w Polsce, który się chętnie podoła stworzeniu takiego czegoś za 1/3 ceny.
  • Odpowiedz
@Niewierny_Mops: weźcie się ogarnijcie ludzie... Dzieciaki których pewnie nie stać dostaną fajny sprzęt, a wy narzekacie że koleś nie wziął dla siebie, że korporacja wyda tyle a nie tyle... Przecież to jest potężna firma która ma grubą kasę do przeznaczenia na PR a wy ubolewacie jakby nie mieli za co przeżyć do następnego miesiąca. A argument że gościu cham... Co on właściwie takiego zrobił? Kilka sekund później została ujawniona data
  • Odpowiedz
@tomash-pl: Jak ulegniesz jednemu, to zaraz zlecą się kolejni. Tu nie chodzi o wydanie $3000, tylko o uleganie szantażowi. Zaraz znajdą się inni pożyteczni idioci twierdzący, że po co cdpr ma wydawać na reklamę w mediach, skoro może zamienić się w drugi WOŚP. O mentalności polaczka można mówić w przypadku osoby, która z dużymi pieniędzmi i projektami nie miała nigdy nic wspólnego, ale chętnie się wypowie na ten temat.
  • Odpowiedz
@Hans_Olo: XD Uwielbiam użalanie się nad #!$%@? multimilionowa korporacja, bo ktoś chce żeby dali pieniądze na cel charytatywny. Dla cdpr to grosze, i ogromny marketing o którym będą mówić wszędzie a w Polsce ból dupy. #!$%@? wam wszystkim na punkcie cdpr, to nadal korporacja która traktuje swoich pracowników jak gówno a wy traktujecie ich jak własnego starego. Na marketing cyberpunka wydadza miliony dolarów a wy macie problem z 3tys dla
  • Odpowiedz