Wpis z mikrobloga

Dzwonię do PKO bo zablokowało mi się konto. Odbiera Ukrainka która nie potrafi okazuje się wpisać imienia mojego ojca i matki. Teraz muszę lecieć do oddziału pomimo że dane jakie podałam są prawidłowe. Cyrk

#pkobp #pko #ukraina #banki
  • 93
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Sayurii: Jakie Wy cyrki macie w tych bankach ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Ja w millenium przy zablokowanej karcie / koncie, dzwonię i mam 3 pytania kontrolne, dotyczące konta, typu
"Czy ma Pan u nas kredyt"
"Czy ma Pan hipotekę"
"Czy ma Pan konto
  • Odpowiedz
@Sayurii: Na stronie PKO jest informacja :nikt z naszego banku nigdy nie poprosi cię o kod z karty kodów jednorazowych.
Zablokowało mi się ipko:
-Pani w słuchawce: imię nazwisko adres itp, poproszę kod xx z karty kodów jednorazowych.
-Że co? przecież na stronie jest napisane by nikomu nie podawać i nikt nie poprosi.
-Ale jak pan nie poda to nie odblokujemy pana konta ( ͡° ʖ̯ ͡
  • Odpowiedz
@Sayurii, Bank nigdy nie wymaga podania kodu jednorazowego w trakcie rozmowy telefonicznej nawiązanej przez pracownika Banku, chyba że kontakt telefoniczny następuje z Twojej inicjatywy. Podanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego jest niezbędne wyłącznie do zatwierdzenia zleconej przez Ciebie dyspozycji. Informacje te zamieściliśmy w zakładce "Próby wyłudzenia informacji przez telefon" na stronie: https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/bezpieczenstwo/ Jeśli podczas rozmowy z konsultantem padły nieprawidłowe/niepełne odpowiedzi na pytania weryfikacyjne, wówczas ze względów bezpieczeństwa pracownik odmawia odblokowania serwisu
  • Odpowiedz