Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@niochland:

oczywiście jakiś baran znajduje błąd/coś


za błędy firmy odpowiada firma a nie użytkownicy. Wcześniej potrafili dać kody ograniczone dla nowych użytkowników. To że nie zrobili tego teraz to wynika:
a) z ich głupoty, bo dali
  • Odpowiedz
@Taktyczny_Namiot: Możliwe, że jest to chyba jedyne wyjście. Wydaje mi się, że np. nie mają możliwości rozróżnienia tych kodów / punktów. Możliwe, że mechanizm weryfikacji ma więcej luk i problem jest bardziej złożony.
Mogliby, oczywiście, po prostu zostawić jak jest i np. zbankrutować, ale próbują się jakoś ratować.

Inna sprawa, że po prostu powinni byli wystosować odpowiednie oświadczenie, w którym przeproszą użytkowników i poproszą o cierpliwość, by mogli anulować punkty
  • Odpowiedz