Wpis z mikrobloga

czy ja dobrze rozumiem tę #afera z #hive
- bądź sobie firmą z wynajmowaniem hulajnóg na minuty
- daj kody, które miały być dla konkretnych użytkowników, czy tam konkretnych miast, czy jakoś tak
- oczywiście jakiś baran znajduje błąd/coś i na wykopie daje kody i instrukcje jak wyruchać firmę, a ostatnie o czym myśli to poinformowanie o tym firmy
- hive blokuje kody i zabiera kredyty
- ból dupy bo firma COŚ ZROBIŁA
????????

ja #!$%@?, tak gnijecie z januszy i grażyn, a nie jesteście nic lepsi xD dadzą wam palec to weźmiecie #!$%@? całą rękę i jeszcze zapytacie o drugą xD


ten kraj i jego mieszkańcy to jakiś #!$%@? żart
  • 34
@niochland: Chyba było letko inaczej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- bądź sobie firmą z wynajmowaniem hulajnóg na minuty
- daj kody, które miały być dla nowych użytkowników, ale nie zaznacz w bazie czy gdzieś tam że są tylko dla nowych, tylko #!$%@? bez ograniczeń dla wszystkich
- oczywiście jakiś random znajduje błąd/coś i na wykopie daje kody i instrukcje jak wyruchać firmę, a ostatnie o czym myśli
@niochland: Widzę że się przyczepiłeś do tych POLAKUF ROBAKUF, nie zwracając uwagi na niedopatrzenie ze strony firmy. W każdym narodzie znajdzie się ten janusz co weźmie i ukradnie. Gdyby bank odwalił takie coś, do dążyłby do minimalizacji szkód, odezwałby się do innych banków z prośbą o cofnięcie przelewów, naprawiłby błąd oraz wydałby oświadczenie i prawdopodobne przyznałby jakiejś (nawet symboliczne) rekompesaty dla poszkodowanych. Ze strony hiva widzę tylko nieudolną próbę damage controlu
@niochland:

oczywiście jakiś baran znajduje błąd/coś


za błędy firmy odpowiada firma a nie użytkownicy. Wcześniej potrafili dać kody ograniczone dla nowych użytkowników. To że nie zrobili tego teraz to wynika:
a) z ich głupoty, bo dali zadanie praktykantowi
b) świadomego działania w celu nieuczciwego marketingu
c) błędu ich systemu (w co wątpię)

w każdym z tych punktów winy nie ponosi użytkownik, a to ich się każe jak gdyby oni zhakowali system
@Taktyczny_Namiot: Możliwe, że jest to chyba jedyne wyjście. Wydaje mi się, że np. nie mają możliwości rozróżnienia tych kodów / punktów. Możliwe, że mechanizm weryfikacji ma więcej luk i problem jest bardziej złożony.
Mogliby, oczywiście, po prostu zostawić jak jest i np. zbankrutować, ale próbują się jakoś ratować.

Inna sprawa, że po prostu powinni byli wystosować odpowiednie oświadczenie, w którym przeproszą użytkowników i poproszą o cierpliwość, by mogli anulować punkty i