Wpis z mikrobloga

@Opiat: no dziwna moda zapanowała. Suvy są dziwnie popularne, ludzie znowu chcą dużych aut, mimo, że w środku nie ma tak wiele miejsca. Napompowanie, tak jak wspomniałeś.
  • Odpowiedz
rozpada się po 100tys km


@Opiat: Wskaż mi chociaż 1 silnik, taka turbokosiarka czy to 1.0 czy 1.2 z turbo, który rozlatuje się po 100 tys. km...
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Zelber: oczywiście jest punktem skoro w trasie spala mniej mimo większej pojemności, mój golf 1.2 w trasie spala 4.5-5 ale ma minimalnie mniejsza masę więc nie mogę tak porównać chociaż nie wiem co bym musiał robić żeby spalić 7.5 w golfie.
  • Odpowiedz
Myślisz, że to 1.4 mpi na luziku jeździło do 200k przebiegu?

@Lethal_Jelly: lepiej nie sprawdzaj jakie przebiegi mają 10 letnie Polo z tym silnikiem na mobile.de bo się zdziwisz mocno. Co to 200k przebiegu dla tak niewysilonego i prostego silnika? Gościu, są takie co mają po ponad 600 000km przebiegu na lajcie xD przez cofanie liczników się ludziom poprzestawiały cyferki tych wszystkich remontów i magicznej trwałości 200 000km...
  • Odpowiedz
szczególnie w mieście


@Lethal_Jelly: Tak, jak wskazówka obrotów odbija się od czerwonego pola, a ty ledwo przekroczyłeś 40. Przecież taki silniczek, żeby się zbierał to musi latać w całym zakresie obrotów, a przez to i palić jak głupi, w sytuacji gdy chcesz przejechać przez następne światła na zielonym.
Do miasta słabe, bo o ile nie jeździsz wszędzie jak grzyb, to musisz go ganiać.
Na trasę rozpacz, bo w-------a paliwo jak
  • Odpowiedz
@tellet: g---o prawda widać że nie masz pojęcia o czym mówisz, ten silnik ma wystarczający moment żeby ruszać z 1250rpm i ma większy moment obrotowy od starych silników 1.6.

i pamiętaj że tą wersje porównujemy nie do 2.6 v6 tylko do bazowych modeli czyli 1.4mpi albo 1.6mpi
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@tomekk_: w samochodach rajdowych grupy B - lata 80 z pojemności 1.8 l osiągano moc 400-550 KM. Jak myślisz, ile te silniki wytrzymywały?
  • Odpowiedz
napisalem 100-150kkm przelata bez probblemu - jak kupujesz z salonu to po co wiecej? zreszta jak wchodzily male 1.4 z T po 150+ to taki sam lament byl. teraz te 1.4T maja po 200+ kkm nalotu i dalej jezdza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Lethal_Jelly: ekonomia całkiem niezła wg producenta. Mój wehikuł to A190 z 2000 roku, mały miejski p-----k o mocy 125 KM z silnika 1,9 i skrzynią automatyczną. Wir w baku jak s-------n, nie przekraczam nim 140 na autostradzie (przy 140 ma dopiero 3200 obrotów) a i tak łyka 9-10 na setkę w cyklu mieszanym. Tutaj auto o podobnym przyspieszeniu i większej masie pali połowę z tego.

No ale ale. Fura została
  • Odpowiedz