Wpis z mikrobloga

Sprawdźmy jak FameMMA się trzyma po ogłoszeniu (według większości tutaj) najgorszej karty walk:

Tydzień po ogłoszeniu FameMMA 4:
- Trailer: 2 059 236 wyświetleń
- Konferencja (całość): 2 799 042 wyświetlenia
- Najpopularniejsze skróty z konferencji: 3 500 000+ wyświetleń
- Nowe suby od wypuszczenia trailera: ~83 500
- Nowi obserwujący na instagramie: ~30 000
- Według statystyk @wynkelring ~50% sprzedanych biletów
- Po ogłoszeniu walki wieczoru Lil Masti zgarnęła 100 000+ followersów na instagramie, nic więc dziwnego, że opłaca im się brać w tym udział
#famemma #patostreamy
  • 4
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@CeZ_: no fajnie tylko popularnosc nie rowna sie cos ciekawego, dla kazdego co innego bedzie ciekawe
dla mnie karta na trojce byla lepsza bo czekalem na walke isamu, kasjo, filipka, malczynskiego i wiewiora
na czworce praktycznie nic mnie interesuje, jedynie walka filipka i tyle, gdyby kasjo nie stal sie pozerem to tez bym na to czekal a tak to #!$%@?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@CeZ_: jeszcze dopowiem, gdyby nie lecieli w #!$%@? i bylalby walka malczynskiego, gremlina i youtuberow z zagranicy to by ta karta byla na tym samym poziomie ciekawosci co karta z trójki
@Anty_Chryst: Na tym to polega, żeby ciągle pozyskiwać nową widownię. Dla przykładu ty teraz nie kupisz PPV, ale oglądałeś FameMMA 3, już znasz produkt i na pewno sprawdzisz FameMMA 5, zainteresuje cię, to obejrzysz. Osoby, które dzięki LilMasti, Kizo, itp. dowiedzą się o FameMMA i zostawią follow, suba i jak kolejna gala ich zaciekawi to też kupią.
FameMMA 2 dotarło do widowni Rafonixa i znowu go (prawdopodobnie) obejrzą na 5-tej gali.