Wpis z mikrobloga

@Floooki: tak, przy rzezbieniu xD retopo oznacza zrobienie od nowa siatki. Czyli coś musialo ja najpierw zepsuć /rozbudować. Powiedz mi co w lowpoly scenie wymaga retopo xD
No chyba ze mowimy o modelu robionym w jakims zbrushu ktory ma tylko wersję z milionami trisow... Tylko, że nie mówimy.
Umiejętność robienia retopo bedzie mu potrzebna jak bedzie chcial siedzieć w animacji albo przerzucić sie glownie na rzeźbienie. Nie jest na zadnym
  • Odpowiedz
@Evilr0kerZ: Zajebiste! Wołaj proszę do następnych swoich rzeczy, albo załóż jakiś własny tag (nawet jakbyś miał raz na miesiąc wrzucić coś takiego). Super to wygląda. Klimatyczne, jaram się.
  • Odpowiedz
@sorasill Dało się ( ͡ ͜ʖ ͡) ale oszukałem trochę. Niestety blender obecnie nie wspiera efektów cząsteczkowych podczas renderu w trybie cycles. Więc cały deszcz i kałuże to Photoshop...
  • Odpowiedz
@Evilr0kerZ O w mordkę, piękne. Zaczynam zabawę w 3ds Max i szukałem czegoś w podobnym stylu do zrobienia. Masz jakieś porady słowa-klucz, co do których mógłbym się kierować robiąc coś takiego? ( ͡º ͜ʖ͡º) W zasadzie głównie interesuje mnie czy ustalałeś sobie jakąś określoną siatkę "klocków", z których budowałeś całą scenę? I czy istotne jest założenie wielkości całej sceny, czy może to jak operowanie na wektorach
  • Odpowiedz