Wpis z mikrobloga

@FunnyBird Całość jest robiona dosłownie "na oko" nic nie ustalałem po prostu robiłem bryłę za bryłą i łączyłem w całą scenę. Przy tworzeniu czegoś do gry wtedy warto pilnować wiele rzeczy. Ale do samego renderu nie trzeba - zawsze jak się ktoś doczepi możesz powiedzieć że tak miało być xD
  • Odpowiedz
@Evilr0kerZ Czyli po prostu pilnować, żeby każdy z elementów na scenie był wystarczająco low-poly, żeby całość ze sobą grała? :D Pytam, żeby się potem nie okazało, że można włączyć jakieś przyciąganie i sobie ustawić w całym obszarze roboczym np. 512x512, bo wtedy byłoby dużo prościej, coś jak zabawa w Minecrafcie :D
  • Odpowiedz
@FunnyBird: Nie ma tak łatwo ( ͡º ͜ʖ͡º). Każdy model składa się z siatki, i ilość powierzchni definiuje czy to jest low poly, mid poly czy high poly. Zamiast robić idealnej beczki robisz ją np. z 6-8 kąta zależnie od tego jak chcesz aby to wyglądało. Mniejsze detale takie jak np. rower na mojej scenie powinien mieć o wiele mniej wielokątów bo z daleka wygląda
  • Odpowiedz