Wpis z mikrobloga

@Floooki: sorry, ale o czym ty #!$%@??

Poka mesha i normal lub heigh mapę.

Ta scena ewidentnie nie posiada normalmapy bo jest w stylu low poly. Nie ma nawet smootha na geometrii. I powiedz mi po cholere ci heightmapa ktora jest do displacementa, ktorego ewidentnie tu nie ma i nie bedzie?

Bo całą małą geometrię typu okna, szczegóły na klimie na dachu możesz zrobić teksturami A
  • Odpowiedz
@Naxster Jestem jak najbardziej za poprawa geometrii bo faktycznie niektóre elementy maja jej za dużo. Ale właśnie dlatego chcę pokazać projekt aby zebrać feedback : ) Mam też podobne zdanie o uwagach flokiego - jestem kompletnym amatorem ale też większości uwag nie kumam...
  • Odpowiedz
@Trannitis Jeśli kumasz angielski to blenderguru. Świetnie tłumaczy jak coś działa a nie na zasadzie "kliknij tutaj i magia". I tylko wersja 2.8 beta. Całkiem inny o wiele bardziej przyjazny interfejs.
  • Odpowiedz