Wpis z mikrobloga

@Evilr0kerZ: Fajno, ale nie pasują mi zaokrąglenia. Rozumiem, że to low-poly ale część okrągłych obiektów jest mniej kanciasta od innych okrągłych obiektów (np. ściana budynku i koła roweru). Ilość użytej geometrii powinna różnić się w zależności od wielkości obiektów. Mały okrąg powinien być bardziej low-poly niż duży okrąg, w przeciwnym razie jeden wychodzi bardziej "smooth" (uciekło mi polskie określenie ( ͡° ʖ̯ ͡°)) od drugiego. Im
  • Odpowiedz
@Evilr0kerZ dlaczego nie do gry? Bo całą małą geometrię typu okna, szczegóły na klimie na dachu możesz zrobić teksturami A nie meshem. Na tym polega optymalizacja. Nie ważne czy unreal to łyknie bo on prawie wszystko zassie. Ważne na ile kompach graczy to pohula. A takich assetow w grze jest zazwyczaj wiele. Chyba że zrobiłeś LODy do tego. Ale chyba nie.
  • Odpowiedz
Mesh jest bardzo prosty, gra z założenia ma być z rzutem izometrycznym na małych scenach. Na razie to wszystko też jest dopiero testem i wszystko wyjdzie w praniu
  • Odpowiedz