Wpis z mikrobloga

Co polecacie jako zestaw dla (nocnego)| gracza?
Poszukuję (może być w zestawie, ale niekoniecznie) klawiatury i myszki dla #niebieskipasek.
Często pogrywa wieczorami/w ciągu dnia w #leagueoflegends, a że komputer mamy w sypialni, to często nie mogę przez to spać.
Myślałam, aby kupić jakiś mniej hałaśliwy sprzęt. Polecicie coś?
Najlepiej, aby to nie było bezprzewodowe - wolę raczej klasykę.
Może być różna półka cenowa. Ja się zwyczajnie na tym nie znam.
#niebieskiepaski #rozowepaski #lol #gry #grypc #komputery
  • 24
  • Odpowiedz
@Tuptol Jak mam być szczery, to sam powinien sobie dobrać myszkę, żeby mu dobrze w dłoni leżała, a klik i tak będzie podobny, raczej tutaj z głośnością za bardzo nie zaradzisz xd
  • Odpowiedz
@Kubexus: No dlatego też zapytałam tutaj :D Jestem zielona w tym, a że czasem irytuje mnie ten hałas, to liczyłam, że znajdę jakiś złoty środek.
  • Odpowiedz
@Tuptol dobrze, że pytasz:) nie wiem jak Twój niebieski, ale ja bym nie chciał, żeby ktoś mi kupował sprzęt do gamingu, może spróbuj z nim porozmawiać i razem coś znajdźcie żeby i on był zadowolony z wygody
  • Odpowiedz
@Kubexus: znam go na tyle długo, że na sto procent nie kupi sobie nic sam :D i rozmowy pewnie niewiele dadzą. A może lepiej bon do jakiegoś konkretnego sklepu, czy to też odpada?
  • Odpowiedz
@Ganjah:

Jeżeli gra tylko w LoLa to raczej nie będzie potrzebował mechanika

To jest dopiero ciekawe stwierdzenie. To do jakich gier potrzeba mechanika? Bo to właśnie jedna z tych gier gdzie wciśnięcie jednego klawisza 0,1 sekundy później może zaważyć na grze.
  • Odpowiedz
@madrenax: nie ma takiej możliwości :D Gdyby była, to nie powstałby też ten post.
Zabraniać mu grania też nie chce, bo jak pracuje na trzy zmiany, to czasem po nocce przesypia 3/4 dnia i nie ma opcji, żeby szedł spać wcześniej niż 3/4.
  • Odpowiedz
@Tuptol: Rival 100/Kinzu v3. Ale do kinzu trzeba miec specyficzny chwyt/male dlonie.