Wpis z mikrobloga

@MichaelT128: Widzę prolem w tym, że nie zostałem dostatecznie poinformowany o zmianach,
w tym, że bank zaczął nagle pobierać opłaty od marca pomimo tego, że regulamin i TOiP jest od sierpnia 2018 r,
w tym, że bank staje się nieprzewidywalny i nie wiadomo za jaką transakcje naliczą prowizje,
w tym, że regulamin jest nieprecyzyjny, nie ma listy podmiotów, których dotyczy prowizja,
w tym, że doładowanie karty telefonu komórkowego nie różni
  • Odpowiedz
że nie zostałem dostatecznie poinformowany o zmianach


@evilonep: Zostałeś poinformowany o zmianach, zgodnie z zasadami zawartej umowy.

w tym, że bank zaczął nagle pobierać opłaty od marca pomimo tego, że regulamin i TOiP jest od sierpnia 2018 r,

No to przecież na plus dla banku skoro nie pobierał prowizji. Ponadto przypominali SMSami o tym, że będą pobierać prowizję. Rozumiem, że chcesz zapłacić prowizję za wszystkie transakcje Revokutem od sierpnia 2018? Myślę, że w trybie reklamacyjnym prowizja może zostać pobrana, jak tak bardzo
  • Odpowiedz
@MichaelT128:

Zostałeś poinformowany o zmianach, zgodnie z zasadami zawartej umowy.


W mojej ocenie poinformowanie w taki sposób jest niewystarczające i nie zrozumiałe dla przeciętnego klienta banku. Wysłanie rok temu informacji o zmianie regulaminu i TOiP było niewystarczające, bank nie sprecyzował czego dotyczą zmiany. Mając konto w dawnym Deutsche Banku, w każdym mailu o zmianach była wypunktowana lista, napisana ludzkim językiem jak to wpływa na moje finanse i operacje. a nie bankowym
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Krol_Dzielni: tak, chcieli mi dać jakiś cashback że 100 zł mogę dostać miesięcznie do lipca czy do jakiegoś tam miesiąca.
Może i bym skorzystał ale mam kredytowke z wizzaira i nią place żeby nabijać punkty więc w tyłku mam ich 100 zł.

Mam nadzieję że dużo ludzi nie pójdzie za tą propozycją i potracą klientów.
  • Odpowiedz