Wpis z mikrobloga

Swoją dodatkową masą, a na torze każdy kilogram ma znaczenie.


@qunio: zabrzmiało jakby to miała być tylko torówka, a potem piszesz:

Mówię bardziej, że nie muszę mieć ABSu jeżdżąc po suchym torze i że te motocykle nigdy go nie miały. Planuję na początek techniczne tory typu Jastrząb czy Łódź, a potem coś większego i szybszego jak Slovakiaring, Poznań etc.


@qunio: czyli pewnie raz-dwa w sezonie będziesz Jastrząb / Łódź, a
  • Odpowiedz
Kolejny co dorabia ideologię dlaczego moto bez ABS - bo żeby moto mniej ważylo na torze:D Skąd was biorą? Jestem przekonany że to moto żadnego toru nie zobaczy, będzie palowanie max od świateł do świateł.
  • Odpowiedz
@qunio sprawdzałeś go? Bo kolega szuka takiego i okazało się, że jeden był oglądać i mocno brudny w papierach był więc od razu zrezygnował. Nie wiem co tam dokładnie było bo się nie interesowałem aż tak, ale mocno cofniety chyba był.
  • Odpowiedz
  • 0
@HetmanPolnyKoronny 600 umierają z powodu przepisów. Większość motocykli do 2009 o pojemności 600cm miała ok 90KM. Przy obecnej normie spalania EURO5 nie da się stworzyć tak małego silnika z mocą właśnie 90-100KM. Spójrz na nową Aprilie Shiver czy MT-07.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bluck: euro5 to może być pogrom dla motocykli, ale nie bardzo widzę to o czym piszesz. MT to nie jest seria sportowa, od tego jest R6, w MT-07 nie chodziło o jak największą moc. Tak samo Shiver nie wyciśnie tyle mocy co R4 ze sportów. Z resztą odwrót od 600 widać od lat, a EURO 5 jeszcze nie obowiązuje
  • Odpowiedz
@bluck: @HetmanPolnyKoronny: Nie tylko ekologia zabija tą klasę, chodzi o koszta R&D, w obecnych czasach 600-ki są po prostu nieopłacalne w produkcji, chcąc cały czas rozwijać tą klasę, koszt projektowania i wdrożenia jest zbliżony do topowych litrowych modeli, przy czym marża przy sprzedaży musi być niższa, bo kto kupi 600-kę, skoro za 2000 więcej, może mieć wypasionego litra? Dodatkowo nowoczesne litry mają możliwość wyboru map zapłonowych, co pozwala jednym przyciskiem
  • Odpowiedz
@ScroogeMcDuck: np. Tomasz Kędzior, zawodnik STK600, wielokrotny mistrz Polski (filmik niżej), a na drodze publicznej w naprawdę niebezpiecznej sytuacji większość Kowalskich wciśnie hamulec na max i moto się położy, a oni będą bezwładną kukiełką, która może przywali w betonowy rów, barierkę lub wleci w auto jadące z naprzeciwka. To jak już ktoś w panice heble wciśnie na max, to jednak lepiej mieć ten ABS, motocykl wyhamuje do pewnego stopia, a może
Hamza - @ScroogeMcDuck: np. Tomasz Kędzior, zawodnik STK600, wielokrotny mistrz Polsk...
  • Odpowiedz
@Hamza: co wy macie bół dupy o ten abs? Motocykle sportowe z tamtych lat nie miały absu, poza 600rr i sc59. Poza tym jak ktoś nie ogarnia hamowania na sporcie bez absu, pomylił motocykle.
  • Odpowiedz